Monta kertaa viikossa ( Reita/Ruki, R, prologi/? ) BIG TAUKO

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Monta kertaa viikossa ( Reita/Ruki, R, prologi/? ) BIG TAUKO

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Syys 01, 2009 2:03 pm

Title: Monta kertaa viikossa meidän täytyy suudella
Author: akumu
Beta: ei ole, mutta hankinnassa on
Rating: R
Pairings: Reita/Ruki ja jotain
Fandoms: the GazettE, Acid Black Cherry, Miyavi, MUCC, Dir en grey, Hakuei
Genre: romance, au, fluff, slash ?
Disclaimer: Jälleen kerran idea on omani ja teksti tulee olemaan myös käsialaani, henkilöt kuuluvat itse itselleen enkä valitettavasti hyödy tästä mitään: en saa rahaa. Kirjoitan vaan pelkästään kirjoittamisen ilosta, tuuuusen tack.
Summary: Kuinka monta suudelmaa mahtuu kahteen kouluviikkoon?

Valokuvaaja: Reita
Reitan ystävä: Uruha
Malli: Ruki
Tatuointiartisti, Rukin isoveli: Yasu
Siivooja, Rukin isoveli: Die
Tatuointiartisti, Rukin isoveli: Miyavi
Tatuointiartisti, Rukin vanhin veli: Hakuei
Uruhan veli: Tatsurou

A/N: Toivottavasti tää prologi saa kommentteja, koska tästä tulee toinen ficci, jonka aion saada valmiiksi ennemmin tai myöhemmin. Omistettu kokonaan puccalle, koska sä tyttö oot mulle tärkee ja kultaa kokonaisuudessaan. Ja sä tiiät sen varsin hyvin, etkös ? ♥

Edit ! Kuten huomaatte, mukaan on ilmestynyt vielä yksi henkilö, joka on sattumoisin myös Rukin isoveli tässä ficissä. Älkää ihmetelkö tätä äkkinäistä uudistusta, se ei mitenkään vaikuta eri tavalla tähän ficciin : ) Ja pyydän samalla anteeksi ensimmäisen luvun julkaisun kestämisessä, koulukiireitä. Toivottavasti pian saan jotain aikaan ~

Prologi

Minun pitäisi olla onnellinen sinun puolestasi, koska pääset viimeinkin toteuttamaan unelmaasi. Väänsin sinulle eilen keinotekoisen hymyn, joka ei kertonut mistään muusta kuin pelkästä surusta ja ikävästä. En vain voinut olla onnellinen sillä hetkellä, kun sanoit, että pääset toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, en käsitä sitä, miksi halusit vaihtaa ensimmäisen lukiovuoden jälkeen toiseen lukioon. Siellä sinun pitäisi tottua, voisit saada jopa seurustelukumppanin. Minä jäisin tänne Hiroshimaan etsimään väliaikaista työtä itselleni, kun sinä pääsisit Tokioon. Sattuu, sattuu niin helvetin paljon ajatella sitä, että pian me unohtaisimme toisemme. Lopullisesti.

Olen kuitenkin iloinen, että sain olla kanssasi nämä viimeiset hetket, huomennahan sinä lähdet. Kauas pois, pois minun luotani. Saat elämäsi takaisin raiteilleen tämän kahden viikon seikkailun jälkeen, jolloin minä taisin saada sinut hermostumaan monen monta kertaa. Minkäs teet, mustasukkaisuus kuuluu tähän elämään.

Muistan sen hetken, jolloin ystäväni kysyi sinulta sen ainutlaatuisen kysymyksen ja vastasit myöntävästi. Sain viimeinkin toteuttaa sen unelmani ja puhua sinulle, nyt kaikki tuntuu niin saavuttamattomalta. Olemme tehneet paljon enemmän kuin pelkästään puhuneet, mutta silti jään kaipaamaan jotain todella pitkäksi aikaa.

Varmaankin sitä tunnetta, kun tajusin, että saatan pitää sinusta enemmän kuin pelkästään ystävänä. Olit minulle lukiokaveri, ystävä, jolle sain uskoutua, olit myös päättötyöni mallina. Ja taidat olla edelleen minulle todella rakas, sillä en haluaisi päästää sinusta irti. Mutta eivät isoveljesikään haluaisi, että lähdet. Olemmeko me kaikki neljä siis yhtä tyhjän kanssa?

En saa varmaankaan ikinä mahdollisuutta sanoa sitä sinulle, mutta kaipaan kosketustasi ja sitä katsettasi, jonka loit minuun samalla, kun kuvasin sinua. Koko sinun olemuksesi: vaaleat lyhyet hiuksesi, silmät niiden peitossa, valkoinen iso kauluspaita päälläsi, vaikuttava katseesi sekä tupakka huulillasi. Olit niin täydellinen. Niin kaunis.

Äläkä sano minulle, että voin tulla luoksesi ihan milloin vain. Se ei koskaan korvaa sitä aikaa, kun asuimme vierekkäisissä huoneissa koulumme asuntolassa. Kiltti, en halua, että menet. Haluan, että jäät luokseni pitämään minusta huolen. Haluan muuttaa kanssasi yhteiseen asuntoon, hankkia muutaman kissan ja vain olla, elää. Elää niin kauan sinun kanssasi, kunnes emme enää voisi katsoa toisiamme silmiin tai olisi liian myöhäistä korjata jokin peruuttamaton teko.

Joskus huusin sinulle, että Hiroshima tuntuu paremmalta ilman sinua, valehtelin. Tämä paikka ei koskaan tule olemaan samanlainen sinun lähdettyäsi. Ole kiltti äläkä etsi itsellesi seurustelukumppania. Odota niin kauan, että minulla on varaa muuttaa kanssasi Tokioon, joohan?

Enkä koskaan tule unohtamaan sitä, kun katsoit minua ensimmäisen kerran.

A/N 2: No, miten on kommenttien laita ? :D
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä To Heinä 28, 2011 10:19 pm, muokattu yhteensä 13 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Monta kertaa viikossa (Reita/Ruki, R, prologi/?) 1.9.09

ViestiKirjoittaja serellenders » Ti Syys 01, 2009 2:37 pm

Katoin ensiksi toisen ficin ja meinasin alkaa lukemaan sitä ennen tunnille menoa, palasin sitten kuitenkin katsomaan vielä jos löytyisikin jotakin muuta. Katoin vaan tyhmänä ensinnäkin tätä fictin nimeä sitten paritusta ja viimeistään kirjoittajan kohalla repesin nauruun. Mulle on ihan hepreaa miksi. Okei, oon nukkunut taas ruhtinaaliset kolme tuntia ja niin pois päin, laitetaan siis väsymyksen piikkiin kaikki jälleen kerran.

Reitukia. Ei varmaa tuu enää ees yllätyksenä kun sanon, että tuskin olisin tätä muuten edes aukaissut jos sinä et olisi ollut kirjoittajana. oon vieläkin hemmetin nirso reituki fictejen kirjoittajien suhteen -.-'

Tykkään tästä nimestä jostakin syystä. Jotenkin se kuulostaa ehkä hiukan kliseiseltä, mutta se jotenkin iskeytyy kivasti tonne takaraivoo. Symmary herättää mukavasti kysymyksiä ja saa ainakin mulle kivan fiiliksen, että "hei, ainakin tää prologi nyt pitää lukea". Luultavasti olisin lukenut prologin muutenkin, koska sun fictejen kautta oon innostunut taas lukemaan enemmän reitukia ja muutenkin gaze fictejä vaikka olenkin vielä nirso. Okei, kyllä sä taidat muutenkin kirjoittaa mun mielestä suomenkiellä yhtiä parhaimpia reituki fictejä.

Okei sitten itse prologiin.

Kun olin saanut luettua tämän mulle jäi sellanen tyhjä olo. Ei oikein tienyt mitä ajatella ja mitä tehä. Periaatteessa tekstin kannalta tää tyhjä olo minkä tämä aiheutti minulle on hyvä juttu. Mä en oikeesti oikein tiiä mitä mun pitäisi odottaa tapahtumien kannalta. Tää jätti kaikki ovet auki ja tuntuu siltä, että ekassa osassa voi tapahtua oikeastaan mitä tahansa.

Vaikka tuo prologi olikin hyvin pitkälti sellaista itsekseen ajattelua, ajatuksia mitkä pyörivät ihmisen päässä niin olit saanut silti myös liitettyä siihen mukavasti minun janoamaani kuvailua. Mä en muista olisitko sä missään sun ficissä mitä oon lukennut kuvaillut yhtä henkilöä näin tarkasti. Se, että Rukista tuli lukijalle selvä kuva miltä hän näyttää tässä tekstin perusteella. Vaikka kirjoittaja pistäisikin fictin alkuun jokaisesta hahmosta kuvan joka vihjaa siihen miltä hahmo näyttää itse tekstistä se ei silti pelasta kirjoittajaa siltä velvollisuudelta kuvailla ja kertoa tekstin välityksellä, omin sanoin miltä hahmo näyttää. Mun on pakko myötää, että tää prologi näytti kuvailun suhteen kehitystä jos verrataan siihen fictiin minkä luin sinulta ensimmäiseksi.

Minun mielestäni kuvailua ei oikeastaan voi olla liikaa ja nipotan siitä edes jonkin verran varmaan lähes jokaisessa kommentissa mitä satun kirjoittamaan. Kuitenkin kuvailu on siitä haastava asia tekstistä, että sillä voi myös saada tehtyä tekstistä tylsän. Kuvailusta pitäisi saada tehtyä osa tekstiä, sijoittaa sitä loogisesti tekstiin jotta se vaikuttaisi mielenkiintoiselta kuten teksti muutenkin itsessään.
Tässä tuntui kaikki nuo mainitsemani asiat loksahtavan paikalleen vaikka kuvailua olisi voinut olla enempikin. Kuvailu oli osa tekstiä, ei tullut liian selvästi esille, mutta se oli kuitenkin kuvailua joka oli vaan puettu tässä ajatuksiksi.

Sä tunnut kehittyvän koko ajan. Vaikka Kuulin äänes seinien takaa on mun lempi ficti sulta epilogia lukuun ottamatta, mutta mun on varmaan pakko myötää, että tää prologi jo pelkästään tuntuu peittoavan sen. Se, että tässä jo pelkkä tunnelma jotenkin välittyy aivan eritavalla kun aikaisemin. Sä kehityt ja mä ootan sulta tästä hyvää fictiä ja mä luulen ja toivon, että en tule pettymään tähän.
Jatkoa odotellessa~
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja yuuzai » Ti Syys 01, 2009 2:39 pm

Okei, ihan aluks... Oon sanaton. Itken.
Tää prologi on __todella liikkis. En tiiä miten. Se vaan koskettaa aivan hulluna mua. Järkyttävää. Mahtavaa !

En osaa sanoo vielä mitään rakentavaa tähän muuta kuin, et tykkään sun kirjotustyylistäs jo nyt. :3 Se on jotenkin... Yksinkertasesti hienoo *jealous* !
Ja tää nimi... On kans yksinkertanen ja sillai, mut musta vaikuttava (vaikka tällä kaksmielisellä mielellä tulee mieleen jotain kaksmielistä... Olikos tässäkään taas mitään järkee).
ELIKKÄS SIIS ilmottaudun lukijaks ! Yritän muistaa ja jaksaa kommentoida aina osien jälkeen ja<ljkfhxsiufxöh älä pidä mua jännityksessä !
Halun tietää jo lopun. ;_____________;
Äläkä saa mua itkemään. Enempää.
Eiku joo.

KEEP U GOING !

wiz luv
Sinna

e d i t //
Anteeks sisältämätön viesti. ;< Ajatus ei kulje.
"My soul is in the sky."
-William Shakespeare

yuuzai
Bändäri

ViestiKirjoittaja Michu » Ti Syys 01, 2009 2:52 pm

Nyt on kyl pakko kommentoida :D
Laadusta en takaa mitään, mut yritetään o/

Ekaks – Aa, mikä paritus *--* On ehkä yks mun lemppareista :DD
Ja miksi avasin tän? Paritus, otsikko, kirjoittaja. Kyllä, olen lukenut enemmänkin sinun ficcejäsi, mutta... Syytetään laiskuuttani siitä, etten ole kommentoinu. Ajattelin tehdä nyt jonkinlaisen parannuksen tähän asiaan xD

En tunne kaikkii henkilöitä ketä tässä on mukana, mut en anna sen estää lukemista. Mä en oikeestaan tie yhtään, mitä mun pitäis sanoa prologista.
Mä pidin siitä ihan hirveesti. Lukiessani sitä, mun mielessä pyöri vaan ”Miten joku voi osata?” ja ”Tää on ihana”. Tää oli tosi hyvä prologiksi, mun mielestä. Tuntuu siltä, et mitään ei kerrottu, mut kuitenkin kerrottiin paljon ja tarpeeksi, että syntyi hyvä pohja ficille. En osaa selittää, toivottavasti tajusit. Joten voin sanoo et suorastaan rakaistun sun kirjoitustyyliin :D Toki olen tämän todennut jo muidenkin ficcien kohdalla, mutta en ole kommannut ennen, joten laitan sen tuohon.

Mä en nyt osaa oikein sanoo muuta, on kauhee flunssa ja pää kipee. Ajattelin raapustaa kommentin myöhemminkin, et oisin saanu tähän jotain järkevää, mut halusin kirjottaa tän just nyt. Just nyt, kun mulla vielä on sellanen fiilis 8)
Jään tietty odottamaan jatkoa. Piristi päivää kummasti tämä, kiitos. :)
PS. Toivottavasti tästä sai jotain irti.
Satisfying Madness
blog | last.fm | tumblr | twitter

Michu
Teknikko

ViestiKirjoittaja himitsu » Ti Syys 01, 2009 4:20 pm

kyllä sä vain olet niin helvetin lahjakas.
ihan oikeesti, mä taidan kyllä jokaisessa kommentissa toistaa itseäni, mutta se on totuus.

kun huomasin uuden reituki-ficcin ilmestyneen tälle alueelle, niin arvaa hyppäsinkö kattoon? viel kun sä oot kirjottajana. mä hiukan mietin tota nimeä, jonka olet tälle antanut, mutta sen merkitys kai selviää myöhemmin? ainakin olettaisin, tai sitten se ei liity tähän kauheasti... en tiedä kun en tiedä tästä ficcistä vielä melkein mitään.

prologi oli lyhyt, mutta tiiätkö, kun se ei haitannut kun laatu korvas sen. mä oon todella nirso kirjoittajien suhteen, ja reituki-ficcit on erityisesti sellasia, joissa mulle merkitsee se, kuka sen on kirjoittanut. koska oikeasti joihinkin ficceihin joutuu valitettavasti pettymään. nyt kun oon selaillut sun ficcilistausta, ja olen lukenut sun ficcejäsi, niin oon kyllä sitä mieltä, että sä vaan kehityt kirjailijana koko ajan. sulta todellakin voi odottaa vain hyvää ja laadukasta tekstiä. mä en ole pettynyt yhteenkään sun ficciin ja prologit on aina mielenkiintoisia niin, että jatkoa suorastaan jo kinuaa. haluaisin jo lukea lisää ;__;

juoni vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta ja mukaansa tempaavalta. hahmot on kivasti valittu, rukilla on aika monta isoveljeä... reita sopii jotenkin tosi hyvin valokuvaajaksi ja ruki malliksi. miksköhän ruksu ei muuten ole malli oikeessa elämäss? pov taisi olla reitan.

mut tää prologi oli tosi kaunis ja se kosketti mua. harvat ficcit koskettaa mua ja yleensä kommentoin niitä, jotka saa mut tuntemaan jotain tunnetta. tää oli jotenkin sydäntä särkevä. mut mä luulen kyllä, että tähän tulee onnellinen loppu. ethän sä sentään niin sydämetön ole, että teet lopun, joka saa ihmiset itkemään täällä ruudun toisella puolella? ei ei, et sä sitä tee. kyllä onnellinen loppu on aina paras.

eikös ole niin, että sulla on vain yksi ficci jonka olet saanut loppuun asti? toivon kovasti, että sulla riittää idoita ja inspiraatiota tätä ficciä kohtaan, jotta saisit tämänkin sitten joskus loppuun asti kirjoitettua.

toivottavasti onnistun ensi kerralla sanomaan jotain enemmän. tuntuu että tää on jotenkin tyhjä komma, mutta mun oli ihan pakko sanoa tästä jotakin.

kiitos♥

himitsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ti Syys 01, 2009 8:08 pm

Dababababa, mä mietin kovasti että kommentoisinko nyt kiireissäni vai sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, kun on aikaa - tulin siihen tulokseen, että nyt on paras hetki. Sitä kiiretöntä väliä voi olla vaikee löytää, joten, mä kirjotan tän kommentin nyt, pahoittelen jo etukäteen laadusta, sisällöttömyydestö ja lyhyydestä! :''D

Mutta joops, mä tänään olenkin jo aiemmin todennut, ettei mulla todella pitäisi ruveta lukemaan enää ainuttakaan jatkoficciä, kommentit kun venyvät ikuisuuksiin ja mä koitan olla asenteella jos luen, niin kommentoin. Mutta, enpä mä voinut vastustaa kiusausta, sen verran Barely boysta ja Tuhkaa hangellasta (...taivutus?) pidin ♥ Ja jep, kyllä kannatti. Tosin tässä on se juttu, että mun kommentit voi tosiaan sit viipyä näiden "hurjien kiireiden" takia. :D Mutta, varmasti parempi myöhään kuin ei milloinkaan. No, jospa nyt kävisin tiiviisti ja ytimekkäästi asiaan, tässä on jo jaarittelua aivan nokko. :D

Ööm, mä voisin heti alkuun sanoo samaa, mitä muutkin. Tää teksti on entistä parempaa. :D Oikeesti, kun mä luni BaBon (hehehehehhehehehehehheh varsin hauska lyhenne eikös XD) ykkösosaa, mä aattelin että pirskutti kun tää on hyvää. Sit kun mä luin kakkososaa, se oli entistä parempaa. Siis, sun tekstistä luulee ettei se voi enää namimmaksi muuttua, mut silti se muuttuu! Ja tässä kanssa, tästä voi nähdä miten tää on entistä tunnepitoisempaa ja kyllä - jopa munlainen, joka osaa olla lähestulkoon terässydäminen, liikuttui. :D

Öm, jos mä nopeasti sanon sanasen tosta itse tekstistäkin. :'D Se oli tunnepitoista ja ehdottoman onnistunutta. Ruksuun samaistui, ja lisäks toi idea on todella mielenkiintonen. Ah kun mä palan halusta lukea lisää! Lisäks toi nimi, ei hemmetti, se on tajuttoman upee, todella ihana. Ja aaaa, mun aivot ei sitten millään osaa sanoo muuta kuin hemmetti, tää on upeeta. Hahmovalinnat on muuten ihan nappeja, sä oot ottanu tähän ihania henkiläitää. Ja noi, öö, roolit on myös tosi nam nam.

Well welll, näin tällainen loppusummaus vielä tän sukan kommentin lopuksi (sry tää postaus oikeesti, ehehe, pohjamutia, ei tätä voi edes kommentiksi kutsua D:). Tää vaikuttaa ihan luvattoman hyvältä ja mä oon ihan luvattoman koukussa - nyt jo, prologin jälkeen, aika hyvin. :D Elieli, tän kommentin pääpointtihan on tietysti se, että mä pidin tosta tekstinpätkästä paljon ja suurella innolla odotan jatkoa, joten hyviä kirjoitteluhetkiä sinne ja kiitos tästä ihan hirmuna. ♥ Mulla on muuten kivat vipinät tästä ficistä. Luulen vaan että heh, tästä tulee vielä kivaa. :--------D

Ps. Yritä olla välittämättä tästä hymiöiden määrästä. Väsyneenä niitä ilmestyy ties minne.

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Syys 02, 2009 11:43 am

--- NIIN. Mä en tiedä, miten aloitan tän kommentin, mutta yritän.

Tää prologi oli sun tyylinen. Tästä selvästi näki, että tää on ___sun kirjoittama. Sun teksti on helppoo luettavaa, mutta ei todellakaan ole syvällisyydeltään verrattavissa mihinkään huumorificiin. On hienoa, että joku osaa kirjoittaa totisempaa tekstiä ilman helvetillisiä ( anteeksi ) lauseenrakenteita ja monimutkaisia sanajärjestyksiä ja ilman metaforia, joita loppujen lopuksi kukaan ei tajua. ( vaikka ne kuitenkin aina niitä kehuu......... )

Yllärinä ei tule myöskään paritus, sillä Reituki -- noh, reituki on aika sua :'''D Periaatteessa odottaisin sulta ficiä, joissa ei olisi reitukia ( joo, sulla VOI olla sellasia - en oo tsekkaillut sun ficcilistausta kamalasti -, mutta tiedät mitä meinaan.... ), mutta oikeestaan reituki sujuu sulta semiluonnollisen näköisesti, joten reituki voi olla paras valinta tähänkin. Voi muitakin tulla, mutta reituki..... ♥

Mut mun on pakko sanoo, että prologina --- tää ei mitenkään koskettanut mua silleen. Onhan tässä se sun oma tyyli, mutta mulle tulee yhä enemmän ja enemmän sellanen fiilis, et sun ficit on suunniteltu liian tarkkaan, ja olet sitten toteuttanut ne mahdollisimman nopeasti. En mä sano, että sä kirjoittaisit niin, mutta musta tuntuu siltä ihan sairaasti, enkä mä voi enää lukea sun ficejä niin kuin ennen. Ideahan tässä on --- noh, ihan okei, en tiedä mitä tästä tulee. Varmaan tulen sanomaan enemmän mielipidettäni ensimmäisen osan jälkeen, mutta täytyy sanoa, että tää ei mua sinänsä --- vakuuttanut. Tiedän, että osaat kirjoittaa, mutta...

Ja vielä siitä, että suosittelisin sulle betaa. Ei sulla mitään shokeeraavan kamalia kirjoitusvirheitä ollut, mutta pilkkujen kanssa oli semisti epäselvyyksiä, sekä outoja lauseenrakenteita ( ja sanajärjestyksiä ) bongailin. Myös toistoa näkyi useissa kohdissa ( huomasin kyllä, että monesti ne oli tahallisia ).

Idea tässä on aika jännä -- valokuvaaja ja malli. Mutta pientä kliseisyyttä siellä on mukana suht paljonkin, joten se vähän tasoittaa tän ficin omaperäisyyttä ja idean ainutlaatuisuutta. ( valokuvausficei odotellessa........ ) en kyllä tiedä, onko se huono vai hyvä asia.

Odotan täällä ensimmäistä osaa, joka tietenkin kertoo enemmän koko ficistä. On vaikeaa sanoa mitään lopullista ___prologista, joten en edes halua, että otat tätä kommenttia puoleksikaan liian vakavasti - eikä tarkoituskaan ole kertoa sinulle miten sinun pitäisi kirjoittaa / mihin suuntaan sun pitäisi sun tekstejä muuttaa -, mutta haluaisin sanoa, mitä mieltä minä olen tästä. Ja tiedän, että tiesit sen jo aiemminkin, mutta on pakko sanoa, sillä Lafissa niitä hernepusseja tuntuu kuluvan suhteellisen paljon, varsinkin ficcareiden + kommentoijien kesken. ¨

Kiitos tästä, ja voin melkein luvata, että kommentoin ykkösosaa ja sanon, miten mielipiteet muuttui :')
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Ju-ne » Ke Syys 02, 2009 3:24 pm

Luin tän vissiin eilen läpitse, mutta olin liian laiska kommentoimaan -taas kerran- mutta pidin tästä sen verran, että oli pakko tulla takaisin kommentoimaan.^^

Okei, alotan vaikka otsikosta, se sai mut kiinnostumaan ja samoin toi paritus, tai no, kyllä se kirjoittajan kohdalla oleva akumu:kin houkutteli aika lailla tätä lukemaan. XD Ja parituksesta, vaikka se onkin yksi kulutetuista, se on myös yksi mun lemppareista, josta en oo luopunut, enkä aiokkaan luopua. XD
Ja uskon, että sinä - erittäin arvostettu mainio kirjoittaja - Akumu saat sen toimimaan erittäin hyvin, tässäkin ficissä. :--D
+ Summary, fandoms, genret, aa! I'm in heaven *ww*

Sitten itse prologi ! Aivan mahdottoman hyvin kirjoitettua tekstiä, ja vaikka pituutta olisin kaivannut lisää, sen todellakin korvasi sun laadukas ja kiintoisa tapa kirjoittaa.
Voisin jopa sanoa, että mun odotukset saattaa olla korkealla tämän prologin ansiosta tän ficin suhteen, (mutta älä stressaa XD) koska oon lukenut sulta muitakin ficcejä, ja ne on aina ylittänyt mun odotukset.
Nojuu - tykkään myös sun sanavalinnoistas ja kaikkea. Sulla on mahtava tapa kirjoittaa. : )

Sori en keksi enempää sanottavaa, kun vain, että kirjoitusintoa ja odottelen jatkoa.
Kiitos taas yhdestä ficistä, jota saan ruveta seuraamaan. *u* ♥

ju-ne
Both suffering from l o n e l i n e s s, why do we still just look a w a y from each others ?

Ju-ne
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Syys 02, 2009 3:49 pm

uuu kommentteja !

Altesse, jepskukkuu, tää on reitukia, koska se nyt on sitä, mitä mä tykkään kirjoittaa. mä en yksinkertaisesti osaa kirjoittaa mistään muusta parituksesta mitenkään keskitasoa kiitettävämmin, elikkäs, toivon tän kelpaavan teille nyt tällä erää. siitä parituksesta on vaan niin helppoa kirjoittaa niin kuin monessa muussakin kommentissani niin mainitsen. mä oon jotenkin vaan löytänyt sen taidon, että tästä parituksesta mä peräti osaan kirjoittaa jotain. en haluu olla itserakas tai mitään, mut omasta mielestäni nää mun reitukit ei kuulu ainakaan ihan siihen pohjasakkaan... : (

tiiäks, unohdin alkuteksteissä mainita, et tää biisin nimi kuuluu Zen cafélle ja biisin nimi on Monta kertaa--- muokkaan sen joku kaunis päivä tonne alkutietoihin tai sit ihan vaik heti. mut tän nimi oikeestaan liittyy tähän tosi paljon, koska toi summaryhan on se et kuinka monta suudelmaa mahtuu kahteen kouluviikkoon. aattelin et kirjoitan jokaseen lukuun kahden päivän tapahtumat, ettei tartte iiiihan sitä 14 lukua tälle tehdä :___D mut joo, näätte kyl, miten tän ficin nimi liittyy tähän tekstiin itsestään !

mut aaa kiitos noist kehuist sun muista, oon tosi otettu, et jaksat reitukificcejä karttelevana lukee ja kommentoida mun ficcejäni ; ___ ; tulee jotenkin niin--- helpottunu fiilis ku tiiän, et ainaki yks jaksaa lukee mun ficcejä siks, koska mä oon kirjoittajana. esim tää kohta sun kommentistas piristi:

Sä tunnut kehittyvän koko ajan. Vaikka Kuulin äänes seinien takaa on mun lempi ficti sulta epilogia lukuun ottamatta, mutta mun on varmaan pakko myötää, että tää prologi jo pelkästään tuntuu peittoavan sen.

kiitos paljon ♥

yuuzai, aww ootko ees sulonen kommenttis kanssa ! ihanaa kuulla, että tykkäät mun kirjoitustyylistä. aika monen mielestä se on muuttunu ihan kiitettävästi aikaisemmista teksteistä ja voin itekki sanoo, et kyl se on jonkun verran muuttunut viimeaikoina--- mut kiitti ! ja ihanaa, et luit tän, vaikka tää onkin vasta prologi ja ekan luvun julkaisussa menee vähän aikaa, kun oon kipeenä ja leirikoulu on about puolentoista viikon kuluttua D: ja voin kertoo: ei kannata olla kateellinen mun kirjoitustyylistäni yhtään.

nimi tosiaankin vaikuttaa hieman kaksimieliseltä, muttaaa--- lukekaa ne biisin sanat, jotka mainitsin niin siellä mainitaan kanssa et monta kertaa viikossa meidän täytyy nussia. niis sanois on asennetta ja biisi on itessäänki tosi hieno.

kiitos paljon sullekin ♥

Michu,

Ja miksi avasin tän? Paritus, otsikko, kirjoittaja.

täytyy tätäkin nyt hämmästellä aikas paljon, koska mitäää ihmettä ? avasit tän siks, koska täs on reituki, tän otsikko oli jotenkin hieno ( ja kaksimielinen ) sekä siks et mä oon kirjoittajana ? aaaika liikkis heei ; __ ; mä niin toivon, et tää ficci tulee olee näiden teijän kommenttien arvoinen. prologihan on vasta prologi ja kyllä, tää selitti ihan sikapaljon kaikkee asiaa, teijän täytyy ite vaan onkii kaikki tuolt tekstin keskeltä, ok ? kyllä ne asiat teille sitten ajan myötä selvii : )

kiitos kehuistas ja kaikesta, mitä sanoit. itellänikin on pää kipee ja flunssa ni en kauheen pitkästi pysty vastaamaan. kiitos kuitenkin, että luit ja kommentoit ♥

Amor, äläs ny jaksa mua tyttökulta ylistää ihan nooooin taivaisiin asti. vähemmätki kehut ois riittäny, mutko sää sanoit ne kaikki niin tunteella, et tuli vähän liikuttava olo jotenki. mut hyvä nyt sitten, että laatu korvas pituuden. mä jotenki havittelin sitä tähän ja olin niin paskat housuissa, et julkasenko tän nyt vai joskus toiste ; ___ ;

Yhyy, haluaisin vaan jo lukee jatkoo ! Sä tiedät, kuinka paljon mä olen odottanut tän ficin ilmestymistä, ja nyt, ku tää on täällä, nii... ; _ ; ♥ Muistan, miten selitit tätä ideaa mulle sillon, ku kävin sun luona, ja mä tiesin jo sillon, et tää fic tulee olemaan upee.

no ääääää, ei puhuta nyt siitä, koska tää ficci on vasta alkuvaiheilla, mutta se oli niiiin söpöä kuulla sun kommenttis silloin meillä tähän mun ideaani. ja muuten - oon ihmetellyt sitä, et mulla olis kuulemma paras mielikuvitus täällä lafissa. oon saanu aika paljon semmosta kommenttia, mutta mä epäilen vahvasti. uskon, et monella muulla on paaaljon enemmän ja paremmin keksittyjä ideoita.

....... kehut mut pilalle ; _______ ;

Mä rupesin tässä tätä prologii lukiessa miettii, et alatko sä nyt kirjottaa niitä menneitä tapahtumia?

arvasit oikein ! tai siis--- selitän niist asioista, mitkä on tapahtunu tätä kursivoitua tekstiä aiemmin. ja tääki prologi on niinku--- ei ihan loppua, koska tähän tulee ihan erilainen loppu. ja voooooitte toki ite miettiä, kenen näkökulmasta tää ollaan kerrottu, mut mainitsin tuolla, et "olit päättötyöni malli".

kiitos sullekin kommentistas muwu ♥

himitsu, sun kommenttias oli tiiäks aaaivan ihanaa luettavaa. kiitos siitä ihan erityisesti. sanoit ihan sairaasti kaikkee, mikä toi mulle hyvän mielen ja heitti ton pahan olon pois. erityiskiitoset siis sulle. oon tosi ilonen, että luit tän ja tykkäsit. musta on aina vaan niin kivaa kuulla lukijoilta, että mun kirjoittama tekstini oli luettavaa ja kommenttien arvoista. nytkin on jotenkin niin helpottunu fiilis. te tykkäsit tästä. tykkäsitte, piditte. oon ihan taivaissa ja tässä on jo näin monta kommenttia, vaikka eilen tän vast lisäsin ; ___ ;

nyt kun oon selaillut sun ficcilistausta, ja olen lukenut sun ficcejäsi, niin oon kyllä sitä mieltä, että sä vaan kehityt kirjailijana koko ajan. sulta todellakin voi odottaa vain hyvää ja laadukasta tekstiä.

aww kiitos sanoistas. mut voin kertoo, et mun vanhemmat tekstit on ihan pyllystä ja tekis mieli hiiiieman ehkä poistella niitä täältä lafista. oikeesti, vanhoista teksteistä mikään ei oo lukemisen arvoinen, paitsi ehkä henk. kohtaisesti pidän Akvaariorakkautta -oneshotistani.

ethän sä sentään niin sydämetön ole, että teet lopun, joka saa ihmiset itkemään täällä ruudun toisella puolella? ei ei, et sä sitä tee. kyllä onnellinen loppu on aina paras.

loppu on mietitty, ei tuu onnetonta loppua : )

kiitosss paljon ♥

SaseKo,

Mutta, enpä mä voinut vastustaa kiusausta, sen verran Barely boysta ja Tuhkaa hangellasta (...taivutus?) pidin ♥ Ja jep, kyllä kannatti.

sait mut herkistymään kertaheitolla ; ___ ; ihanaa et oikeesti mun ficeistä on jäänyt jollakin tasolla sellanen fiilis, et haluais lukee sit mun muitakin tekstejäni. oon ihan hämmentynyt oikeestaan ! mut ilonen tästä tiedosta, enkä mä ( jos rehellisiä ollaan ) odottanut sulta tähän kommenttia. ihanaa kuitenkin, että jaksoit tuhlata aikaasi ton ihanan ja piristävän kommentin rustaamiseen.

Ja aaaa, mun aivot ei sitten millään osaa sanoo muuta kuin hemmetti, tää on upeeta. Hahmovalinnat on muuten ihan nappeja, sä oot ottanu tähän ihania henkiläitää. Ja noi, öö, roolit on myös tosi nam nam.

mustakin noi henkilöt ja heidän roolinsa ovat täydellisiä ! kyl mul on hyvä mielikuvitus ; )

kiitos kehuistasi tosi paljon ja itse kommentistasi ; ___ ; ♥

minnako, en odottanut sulta kommenttia tähän, mut voin kertoo et oon tavattoman mielissäni et säkin jaksoit kommentoida tähän ! elikkäs, kiitos ja toivottavasti sit seurailet tätä ihan loppuun asti : ) ja muutamassa kohdassa sun kommenttis keskellä aloin nauraa, koska oot osunu enemmän naulan kantaan kuin vaan vois ikin osua.

---et sun ficit on suunniteltu liian tarkkaan, ja olet sitten toteuttanut ne mahdollisimman nopeasti.

esim tässä. muutaman ficin kanssa on käynyt näin, mutta tässä ficissä ei onneksi tule olemaan sellaista onkelmaa :___D koska tätä en silleen ihan loppuun asti oo suunnitellut ja haluun edetä tän kans sen verta rauhallisesti, et täst ei tuu mitenkään nopeesti etenevä paskamömmöteksti : ( mut joo, oikeessa oot et muutaman ficin kohdalla näin ompi käynyt.

---outoja lauseenrakenteita ( ja sanajärjestyksiä )

--- ja tässä :____D oot tavattoman oikeessa, et mul on useimmiten outo sanajärjestys, muttaaaaa - joo, en rupee vetää tähän mukaan omaa turkulaisuuttani mut mä oon aina kirjottanut täl taval, enkä tosiaankaan huomaa useinkaan virheitä omissa teksteissäni, vaikka ne sataan otteeseen tarkistan tarkasti. mut beta on hankinnassa, on ollu jo tän ficin idean kehittelemisestä asti.

Mutta pientä kliseisyyttä siellä on mukana suht paljonkin, joten se vähän tasoittaa tän ficin omaperäisyyttä ja idean ainutlaatuisuutta.

kyllä tässä tulee olemaan aika paljon semmosta, mitä ei monissakaan ficeissä juurikaan oo !

kiitos kommentistasi paaaljon. ihanaa kun joku vähän kertookin rakentavaa ♥

Ju-ne,

+ Summary, fandoms, genret, aa! I'm in heaven *ww*

toivottavasti tää ficci tosiaankin vastaa teitin odotuksia ! mä tuun antamaan tälle ihan kaikkeni, koska jossain kohtaa tätä tulee olemaan tosi vaikeeta kirjottaa. ja tähän tulee seksikohtaus ja siitä tosiaankin on saaaairaaattt paineet. vaikka eräässä toisessa oneshotissa onkin seksikohtaus niin lollooolloool, oon kirjottanut sen joskus kesäloman alkupuolella kolmen aikaan aamulla, eli laatu on sit sen mukast.

Sitten itse prologi ! Aivan mahdottoman hyvin kirjoitettua tekstiä, ja vaikka pituutta olisin kaivannut lisää, sen todellakin korvasi sun laadukas ja kiintoisa tapa kirjoittaa.

awww kiitos kehuistas ! now i'm in heaven !

kiitos paljon kehuistas ja kommentistas ♥

ps. anteeks lyhykäiset vastaukset, mut ku oon kipeenä niin en jaksa keskittyy. ja tuun muokkaa tähän kommenttiin paremmalla ajalla ( ja silloin ku en oo enää kipee ) tän kommentin kaikki alkukirjaimet ja muut oikeiks :____D siihen asti, see ya ja kiitti tosiaankin kommenteistanne ! ootte ihania ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Syys 04, 2009 4:56 pm

Snow Scene, tack so mycket sullekin !

joo kyllä, tää on sitä ainaista reitukia, mutta no can do. tähän tosiaankin piti tulla ensin ihan toinen paritus ( jossa tosin olis ollu ruki joka tapauksessa toisena osapuolena ), mut en jaksanukaan ruveta siit sit kirjoittamaan. ja kyseinen paritustan ois tietty ollu toi yasu / ruki, mut halusin et yasu tuleeki rukin isoveljeks : ) koska oikeessa elämässä se on oikeesti sen 34 wee ja ruki ( no ookooo ei paljonkaan ikäeroo silleen mut joo ) 27, mut kuiteski. musta yasu sopi paremmi isoveljen rooliin. näätte kyl ficin aikana et rukin isoveljet on tosi jees tyyppei. eli ne ei oo pahiksii millään taval.

tän idea on hyvä munki mielest ! koska en oo tosiaankaan törmänny tämänkaltaseen ficciin, millasen nyt aattelin tästä tehdä. ja jos meinaat sitä toista ficcii, misä ruki oli mallina ni mul on semmone ainaki kesken, eli se Man that you fear. en kyl pistä sataprosenttisen varmaks et meinasit just sitä, mut ite en oo pahemmi lafis törmäilly semmosiin ficceihin, misä ruki olis mallina tjn ~

kiitos kehuistas ja kommentista ! piristi ♥

ps. jooooo korjaan taas tästäkin kommentist isot alkukirjaimet jii än ee jutut oikeiks ku oon terveempi. jees poks moi.

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tomoto » Pe Syys 04, 2009 5:06 pm

En muista milloin, ikuisuus sitten varmaan, luin viimeeksi ficciä tai aloitin edes lukemaan ficciä, jossa on Gaze mukana kuvioissa. Tää on aika hämmentävää, että edes viitsin avaamaan tämän ficin. Osaksi avasin tämän titlen takia. Se oli kaunis ja kosketti tuossa alastomuudessaan ja suhteellisen mitäänsanomattomuudessaan. Osaksi avasin tämän authorin takia. Tiedän, että kirjoitat todella hyvin ficcejä Gazesta ja minulla on edelleen Barley Boyn viimeiset osat lukematta. Tosin siitä syytän itseäni, sillä en jaksa käydä lafissa kovinkaan usein.

Ensiksi haluan sanoa, että sinulla on mielenkiintoiset henkilövalinnat tässä. Kaikki muut ovat minulle ennaltaan tuttuja, mutta myönnän etten ole Yasusta koskaan kuullutkaan, vaikka Acid Black Cherry on nimenä hypännyt silmilleni muutamaan otteeseen. Mutta erittäin silmää miellyttävän näköinen Yasu kuitenkin on! Miellyin häneen näin ruman pintapuolisesti. Itse en hirveästi innostu siitä, että Gaze ja Dirut on heitetty samaan ficciin, mutta ehkä kestän lukea kuitenkin :3

Prologi oli aivan uskomattoman kaunis. Helpostihan tuosta sai selville kuka puhui, kenestä puhui, mutta sen nyt oletan olleen tarkoituskin. Tuo pieni ja lyhyt kokonaisuus todella kosketti mua ja tuo kaikki mitä olit kirjoittanut kuulosti todella kauniilta. Hieman vain havahduin siinä kohtaa, jossa mainitsit asian antaen painoa sanalla helvetti. Muistan hyvin kuinka eräässä ficissä tuo sana otti suuren vallan ja alkoi pomppimaan todella paljon siellä sun täällä. Toivon, että niin ei pääse nytten käymään. Kaunis ja herkkä tunnelma kärsisi, jos tuo ei niin kaunis sana hyppisi liian usein silmille. Mutta tuo on pieni paha näin alussa.

On käsittämättömän kaunista lukea tekstiä kaipauksesta. Kaipaus on niin suuri ja moninainen tunne, että vau. Jokainen saa sen kuulostamaan niin erillaiselta ja aina vain niin ihmeelliseltä. Niin sait sinäkin. Sanavalinnat ja yhteen sultautuva kokonaisuus hellii silmiä ja hivelee mieltä. Tälläistä tekstiä on todella ilo ja myös kunnia saada lukea. On taito saada soljuvaa, aukotonta ja kaunista kokonaisuutta aikaan kerta toisensa jälkeen.

Odotan kyllä innolla, mitä tämä tulee jatkossa olemaan, sillä siitä on oikeasti mielettömän pitkä aika, kun viimeeksi luin ficciä missä on Gaze. Siitä on oikeasti ikuisuus. Mutta kiitos. Kiitos tästä alusta jo ♥
Na na, na na, na na, na na na, na na, na na, na na na na na

tomoto
Teknikko

ViestiKirjoittaja tattic » Su Syys 06, 2009 12:55 pm

Lisää Reitukia <3

En ole ikinä lukenut näin koskettavaa prologia, ja se oli kivan pitkäkin :)
Tässä on kaikki aiheet mistä tykkään: Reituki (YLLÄTYS!), lukio. Ja sitten ne yksityiskohdat.
Reita on näköjään valokuvaaja, ja Ruki hänen mallinsa. Nyt tuli mieleen, että kertooko ficci sitten siitä kahdesta viikosta ennen kuin Ruki lähtee Tokioon?

Die Rukin isoveljenä? WTF XDDD Die on joku ylisuojeleva paha isoveli XD Miyavi on taas hulivili XD kolmannesta ei hajuakaan kuka se on :D

Mitä mä voin sanoa? Siis sä kirjotat aivan yli ihanasti, rakastan sun ficcejä ihan mielettömästi. Ne on aina yhtä koskettavia, hyvin kerrottuja ja niihin pystyy eläytymään. Vaikea kuvailla mitään ficciä, joka kertakaikkiaan vaikuttaa MAHTAVALTA!
Ja virheitä en bongannut :)

Odotan tietysti Reitukia, mikä on ilmiselvää :D mutta onko rakkaus yksipuolista jne. Prologi vaikutti ihan siltä, että se olisi ollut kirje Rukille.
Nyt mulla on ihania mielikuvia Reitasta ja Rukista, kun ne valokuvaa ja Ruki on posettaa silleen uh ah!

anteeksi lyhyt kommentti :(

Kiitoksia ja jatkoa tulee pian???

tattic
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Syys 07, 2009 5:21 pm

tomoto, oi kiitos sullekin tosi paljon kommentistasi !

Ihanaa, että nyt kuitenkin luit ficin, jossa Gaze on mukana kuvioissa ! Multa nyt harvemmin ilmestyykään muita kuin Gazeficcejä, koska oon liian kiintynyt tähän bändiin. Kyllä mä oon suunnitellut kirjoittavani jonkun ficin, jossa ei ois Gazea mukana ollenkaan, vaan pelkästään Phantasmagoria ja sitten tietty Versailles. Mutta sekin ficci on vasta suunnitteilla enkä todellakaan tiiä aionko kirjoittaa sen. Se jää nyt kuitenkin nähtäväksi !

Ensiksi haluan sanoa, että sinulla on mielenkiintoiset henkilövalinnat tässä. Kaikki muut ovat minulle ennaltaan tuttuja, mutta myönnän etten ole Yasusta koskaan kuullutkaan, vaikka Acid Black Cherry on nimenä hypännyt silmilleni muutamaan otteeseen.

Musta noi henkilövalinnat on just täydellisiä ! Tietenkin mietin tota Yasun roolia, mutta se sopi ku nenä päähän tatuointiartistiksi, joka olis sitten taas Rukin isoveli. Ai niin, unohdin laittaa iät merkille, no, ehkä korjaan sen pian. Mut kyllä sä tohon Yasuun ehdit vielä ennen tän ensimmäisen luvun ilmestymistä tutustua. Sen voin kertoo et ihmisenä hän on ihan hemmetin pervo :D Valitsi Acid Black Cherry -nimen bändilleenkin siitä syystä, että se viittaa ainakin jollain tasolla seksiin ja muihinkin viehkoihin nimikkeisiin.

Prologi oli aivan uskomattoman kaunis.

... mä en todellakaan odottanut, että kukaan tätä ficciä lukeva henkilö sanoisi noin, mutta aivan mahtavaa, jos se kosketti sua jotenkin ees. Oon tosi hämmentynyt, koska kirjoitin tän prologin ihan lennossa ja mietin ainakin miljoona kertaa tän julkaisua tässä vaiheessa. Ensimmäinen luku on kuitenkin jo alkuvaiheilla, mutten usko, että se miellyttää enää niin paljon kuin tää prologi. Mut kiitos kehuistas tosi, tosi paljon. Ne piristi paaaaljon.

Ja mä oikeesti yritän vältellä kirosanojen käyttöä. Tarkistan vielä, että ensimmäisessä luvussa ei oo yhtäkään kirosanaa, koska muuten sen tunnelma ( mun mielestä ainakin ) kärsis hitosti, koska siihenkin haen aika lailla kaipauksen tunnetta ja sitten sitä kanssa, kun on ihastunut johonkuhun.

On käsittämättömän kaunista lukea tekstiä kaipauksesta. Kaipaus on niin suuri ja moninainen tunne, että vau. Jokainen saa sen kuulostamaan niin erillaiselta ja aina vain niin ihmeelliseltä. Niin sait sinäkin. Sanavalinnat ja yhteen sultautuva kokonaisuus hellii silmiä ja hivelee mieltä.

Ääw kiitos ; ---- ; Kiitos tosi paljon kommentistasi, toivottavasti seuraat loppuun asti tätä ficciä ♥

tattic, thanks 2 u !

No, niin kuin äskenkin mainitsin, multa on suunnilleen aivan älyttömän turhaa odottaa mistään muusta bändistä kirjoitettua ficciä kuin Gazesta. Se on vaan se bändi, josta mä osaan ja haluan kirjoittaa. Mitkään muut bändit ei sillä tavalla iske muhun ja joskus yhdistelen bändei et tulee ihan kaikenlaisia fandomeja mukaan. Mut ihanaa, jos tää Reituki miellytti ainaskin sua. Taitaa olla monen muunkin mieleen, kun tätä niin innokkaasti luetaan ja kommentoidaan : ) Oon muuten hämmentynyt kommenttien määrästä, näitähän on tullut ihan kamalasti !

En ole ikinä lukenut näin koskettavaa prologia, ja se oli kivan pitkäkin :)

Enkä mä oo ikinä missäkään kommentissa saanut lukea tuollaista osaa jonkun kommentista ; __ ; Kiitos tosi paljon, vaikka kohta se pissa alkaa noustakin päähän. Kiva, että oli koskettava, vaikken ees ite tiiä, minkälaista tunnelmaa tähän oikeen hain. No mut, kuiteskin. Jos tää oli teijän mielestä koskettava, ehkä se sitten oli tarkoituskin. Aivan teijän lukijoiden päätettävissä !

Die Rukin isoveljenä? WTF XDDD Die on joku ylisuojeleva paha isoveli XD

Aika lailla oikeilla jäljillä oot XD Die on ylisuojeleva, muttei kuitenkaan ihan niin paha, vaan pikemminkin kiero. Oon ite ainakin ihan rakastunut tähän Diehen, eli toivottavasti tekin tuutte hänestä pitämään ees jollakin tasolla. Itteäni tämmönen Die miellyttää sen joko sadistisen, idiootin, naurettavan tai angstaajan ohella.

Ei haittaa, vaikka kommenttis oli lyhyt, se piristi kuitenkin ! Kiitos sullekin ja jatkoa kyllä tulee, mutta siinä saattaa mennä jonkun aikaa : ( Yritän ensi viikolla siellä leirillä Kasnäsissä kirjotella tähän jatkoa aina vaan, kun on vapaa-aikaa ! Mut kiitos, noit kommenttei oli ihana lukee ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nidete » Ma Syys 07, 2009 9:05 pm

Munki piti päästä kommentoimaan ! :D

Ekaks ku tulin lafiin, näin tän ekana (tosin aikasemminkin tää oli siin listassa ekana, mut en mä sillon vielä niin kiinnostunu tästä) ja päätinpä sitten avata ihan mielenkiinnosta ja katsoa, mitä tää pitää sisällään.

Ensinnäkin tän nimi hämäs mua, mikä ei ollut mitenkään kauhean uutta välttämättä. XD
Sekin, että kirjoittajana olet sä ja paritus Reituki sai mut avaan tän ja lukeen ton prologin läpi !
Reitukihan on tunnetusti niitä käytetyimpiä parituksia täällä lafissa ja se tulee - ainakin mulla - jo korvista ulos.
Mutta mikäs siinä, jos osaa kirjottaa Reitukia ! Ja sä, jos kuka, osaat kirjottaa sitä - saattaa johtua toki siitä, että kyseinen paritus luontuu sulle varmaan parhaiten ja valtaosa sun ficeistäs on juurikin sillä parituksella - ja hyvin osaatkin ! Ja ideoitakin sulla tuntuu piisaavan jos jonkinmoisia. Ja mikä parasta, sun ideas ei oo käytettyjä, osa niistä on tavallaan erikoisia ja ne tuovat mukavaa vaihtelua siihen 'perusmassaan', mitä lafi tuntuu olevan aika pullollaan.
Hyvin persoonallisia ideoita ! (tai jtn?)

Tästä prologista huomas et oot taas kehittyny kirjottajana, tää oli loistava ! Ja se, et oot kehittyny, on ilman muuta hyvä asia. :)
En tietysti odota liikoja tältä ficiltä, mutta jotakin mahtavaa odotan sen olevan.

Prologi ei antanut mulle kauheesti mitään, mutta se sai mun mielenkiintoni vain kasvamaan, koska voit aloittaa ensimmäisen osan periaatteessa miten vain, joten en osaa odottaa mitään tietynlaista- tai tietyntapaista aloitusta, kuten joidenkin ficcien kohdalla on käynyt ja into on hiukan lopahtanut jo alussa.
Siinä mielessä kylläkin odotan tältä ficiltä "paljon", mutta ei sun siitä tarvi huolehtia, kyl mä tuun luultavimmin tykkään tästä ficistä, niinku monesta muustaki sun ficistäs.

Ja niinkun joku olikin jo sanonut (ja itsekin jo tuolla sanoit) - mutta mä sanon nyt kans - et noi henkilöt ja niiden roolit ON täydellisiä ! :3 (ja anteeks kun toistan muiden sanomia asioita, mut ainaki toi oli pakko sanoo)

ja en mä nyt muuta tähän hätään keksi, pitäis vielä käydä suihkus ja kaikkee ja mennä koht nukkuunki...

Mut kiitos tästä ! ♥

p.s Sori, ku tän kommentin laatu kusee... (en oo kommentoinu pitkään aikaan, on vähän taidot ruosteessa taas vaihteeks :'D: )

Nidete
Bändäri

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » Ti Syys 08, 2009 6:08 pm

JES JES JIPPII. Sulta uus ficci jippii oot ihana : 3
mä tiedän jo et tästä ei tuu mitenkää hiueno kommentti, anteeeeeeeksi.
Prologi.. Vaikuttaa aika kivalta ficiltä, prologist päätellen. Tämmöseltä päiväkerrallaan-ficiltä, ensin ilosta, sitten surullista, kait? jos niistä toinen lähtee. Mut voihan se kääntyy hyväänki puoleen : 3 Sä oikeesti oot vaan niiiiiiiiin lahjakas :_: Niin, ja mun piti kirjottaa vielä jotain jota en muista. ÄÄ. Jatkoa tuun tietenki lukemaan heti kun sitä ilmestyy. + lupaan kommentoida paremmin, rakentavammin.
Art of Life

Last Bouquet
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » La Syys 12, 2009 12:25 pm

Aww, taas kommentteja ; ___ ;

Nidete, ihanaa, että avasit tän ficin mielenkiinnosta ja sitten päätit kommentoida ! Kommentteja on tosiaankin ihana saada ja vielä ihanampaa on kuulla, etten oo ihan sentään kussu tätä prologia ja et tästä tykätään muutenkin :D Ja nimi tosiaankin on aika hämäävä, mutten saanut sitä kokonaan mahtumaan tohon otsikkoon niin--- lyhensin sitä pikkasen. Onneksi en laittanut samasta biisistä semmoista kohtaa tälle nimeksi kuin monta kertaa viikossa meidän täytyy nussia. Se vasta olisin ollut hämärä nimi, koska se ei liity tähän mitenkään.

Mutta mikäs siinä, jos osaa kirjottaa Reitukia ! Ja sä, jos kuka, osaat kirjottaa sitä - saattaa johtua toki siitä, että kyseinen paritus luontuu sulle varmaan parhaiten ja valtaosa sun ficeistäs on juurikin sillä parituksella - ja hyvin osaatkin !

... ei sille voi mitään, että tästä parituksesta satun tykkäämään tosi paljon ja kirjoittamaan tästä :D Mutta ainakaan kukaan ei oo tullut valittamaan mulle, että mun pitäis kirjoittaa muustakin parituksesta kuin tästä. Jos yrittäisin pääparituksena kirjoittaa esim. Aoi/Uruhaa, ei välttämättä tulis onnistumaan. Tää vaan luonnistuu multa parhaiten, mut onneks sitten kans teijän lukijoiden mielestä osaan kirjoittaa tästä ; __ ;

Kiitos kehuistasi, eikä toi sun kommenttis kussu ollenkaan ! Pikemminkin mun vastaukseni kusee D: Mut kiitos paljon ♥

Last Bouquet, jep, multa uus ficci, jonka aion kyllä kirjoittaa aivan varmasti valmiiksi ! Eka luku on aloitettu jo, mutta koulujuttujen takia en vaan oo ehtinyt kirjoittamaan sitä melkein ollenkaan ja ensi viikolla mulla ei oo kirjaimellisesti ollenkaan aikaa kirjoittaa sitä. Satun silloin olemaan leirikoulussa koko viikon, elikkäs--- jatkoa tulee kyllä, mutta toivottavasti jaksaisitte odottaa. Haluun nimittäin myös panostaa tähän ficciin mahd. paljon.

Sä oikeesti oot vaan niiiiiiiiin lahjakas :_:

Aww kiitoksia paljon ; __ ;

Kiitos kommentistasi, ihanaa, että tykkäsit ja kommentoit ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-15