Long hard road out of hell ( Masanobu/Ruki, oneshot )

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Long hard road out of hell ( Masanobu/Ruki, oneshot )

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Kesä 08, 2009 11:30 am

Title: Long hard road out of hell
Author: akumu
Beta: isosisko ♥
Rating: R
Pairing: Masanobu Ando/Takanori Matsumoto
Fandoms: the GazettE, Masanobu Ando
Genre: romance, oneshot, au, slash
Disclaimer: Omistan vain tekstin ja idean. Henkilöt kuuluvat itselleen ja ficin nimi kuuluu Marilyn Mansonille.
Warnings: seksiä
Summary: Nyt minä olen osa tätä peliä.

A/N: Joo tota noin, tää on tämmönen pieni päähänpiston vain, kun aattelin et vois tämmösestä vähän erilaisemmastakin parituksesta tehdä ficin. Tää kuuluu siis semmoseen crossover-haasteeseen, johon päätin osallistuu tän parituksen kanssa. Aika omaperäinen, mut mä jotenkin--- tykkään siitä. Ainakin on jotain vähän erilaisempaa kuin se ainainen Reituki, jota kirjoitan vähä väliä.

En omista tätä nyt kellekään, koska--- en jaksa ja silleen. Seksikohtaus tässä on nyt mikä on, mulle ei saa valittaa XD Älkääkä pliis quotatko siitä kohtauksesta mitään, jos aiotte ees quotata. Kiltit--- tää on mun hartain toive ikinä. Jaaaa, jos tää teijän mielestä menee vähän nopeeseen tahtiin, ni se on ihan tarkotus :___D Ja ficin nimi kuuluu Marilyn Mansonille, ja kommentit = ♥

Ps. tää ficci on klisee.

Mut pitemmittä puheitta, hope so u like this !

Kosken kevyesti sormenpäilläni kaunista leukaasi, et edes värähdä kosketuksestani. Olet täydessä unessa, kauniit silmäsi ovat kiinni, ja minä vain nautin, kun saan katsoa nukkuvaa olemustasi. Sinun ruskeat hiuksesi ovat kasvoillasi, sipaisen ne muutamalla kevyellä kädenliikkeellä pois tieltä. Näytät nukkuvan edelleen, mutta se sopii minulle paremmin kuin hyvin. Sinun täytyy saada nukkua, minunkin pitäisi, mutten halua. En voi nukkua ja ajatella, etteikö kukaan löytäisi meitä täältä.
Ennen kuin ehdin sen tarkemmin ajatella, nousen istuma-asentoon likaisella patjallamme. Se haisee paskalta, ihan varmasti koit ovat nakertaneet siitä heidän mielestään mukavampaa kuosia.

Minä tiedän syyn, miksi olemme tässä paskaisessa, pienessä varastotilassa. Tilaa meille kahdelle tuskin on, joka nurkassa on hämähäkkejä ja niiden luomia seittejä. Muutamat muutkin ötökät valtaavat hämähäkkien kanssa ikkunanpieliä ja nurkkia. Lattialla olevassa säkissä on riisiä, jota voisimme syödä, mutta millä me sitä voisimme keittää? Emme millään.

Me olemme varattomia nuoria, joiden ei annettu olla yhdessä. Minun isäni on tyranni, hän ei koskaan suostunut pyyntöihini. Vaikka monia kertoja yritin saada hänet ymmärtämään, idioottina hän haukkui sinut täysin ja antoi katseensa kiertää sinussa. Ihan kuin olisit ollut hänelle jokin tappava tauti, josta ei selviäisi hengissä. Muiden ihmisten puheet sinusta ja viettelevistä katseistasi olivat saaneet isäni olemaan sinua vastaan. "Millaisen hirviön olet tehnyt pojastani, senkin alhainen letukka!" Niin hän aina huusi. Koskaan vika ei voinut olla hänessä, hänhän oli täydellinen aivan kaikissa muodoissa. Kaiken sen jälkeen viha on paisunut sisälläni niin suureksi, etten pidä omaa isääni enää isänäni.

Minua ei kiinnosta mikään, kunhan vain saan olla sinun kanssasi. Kaikki ne puheet kuuden vuoden ikäerosta, samanarvoisuuden puuttumisesta ja juuri syttyneestä sodasta eivät kiinnostaneet minua ollenkaan. Tai, eivät kiinnosta tälläkään hetkellä.
"Nobu, miksi olet hereillä?" kuiskaat hiljaa korvaani ja samalla hetkellä tunnen pienet kätesi ympärilläni.
"Taka..."
"Hmm?" Suutelet kevyesti niskaani, huulesi ovat älyttömän kylmät niin kuin kätesi myös.
"Tiedäthän", huokaisen ja käännyn hitaasti katsomaan sinua suoraan silmiin tuossa pimeässä varastotilassa, "että haluan vain suojella sinua kaikelta pahalta?"

Naurahdat kevyesti ja hivuttaudut hiljalleen aivan minun lähelleni. Käsiesi kevyt kosketus niskassani tuntuu pysäyttävän kokonaan tuon hetken. Unohdan kaiken muun, paitsi sinut ja minut, ja keskityn tarkastelemaan huuliesi liikettä.
"Tiedän sen. Ethän sinä minua satuttaisi?" Pudistan päätäni kieltävästi ja vetäisen sinut hellästi suudelmaan. Huulesi ovat edelleen kylmät, mutta minä nautin siitä. En voi estää pientä hymyä kohoamasta rohtuneille huulilleni, kun pienesti inahdat suuhuni.
"Taka..." huokaisen suudelman lomasta ja hiljalleen painan sinut takaisin makuuasentoon nuhruisella patjallamme. "Haluan tuntea itseni sisälläsi..."
"Nobu..."
"Nyt."

Kumarrun suutelemaan kevein suudelmin kaulaasi. Suutelen joka ikistä kohtaa, jota koristaa kaunis luomi, tiedät miten paljon rakastan niitä. Käsiesi härnäävä liike niskassani, hiuksissani ja yllättäen selälläni saavat minut puremaan kaulaasi yhtäkkiä. Kuulen huokauksesi, se kuulostaa niin täydelliseltä. Nautin jokaisesta sekuntista tällä hetkellä, enkä aio antaa minkään mennä hukkaan. Suutelen sinua uudelleen ja uudelleen: kaulalle, silmäluomille, huulille, poskelle, leualle.
"Lopeta ja tee jotain", henkäiset korvaani ja tunnen, miten oma miehuuteni alkaa kaivata huomiota sinulta, ja vain yksinomaan sinulta, Takanori.

Huovan alla käteni tekevät sinulle sitä mieluisaa liikettä. Katson himosta tummunein silmin kauniita kasvojasi. Hengityksesi on katkonaista, mutta omani sitäkin raskaampaa.
"Taka", kuiskaan ja kumarrun suutelemaan rintakehääsi. Päätän antaa kieleni tehdä härnääviä tekoja, vaikka se tuntuu minullekin liian vaikealta kynnykseltä.
Kieleni tekee reittiä kohti napaasi ja siitäkin alemmas alavatsallesi. Nautin jokaisesta hetkestä, jokaisesta huokauksestasi, joka ikisestä käsiesi liikkeestä hiuksissani. Ne tukistavat, ne aiheuttavat hengitykseni katkonaisuuden, ne saavat minut hulluuden partaalle. Jälleen kerran unohdan kokonaan muun maailman ja keskityn vain sinuun.

"Nobu, tee se, nyt..." Nostan katseeni ja huomaan sinun katsovan minua anovasti suoraan silmiin. Vaikka tuossa pimeydessä on hankala nähdä mitään, silti pystyn hahmottamaan kasvosi ääriviivat ja näen vain ja ainoastaan sinut. Hymyilen kieroutuneesti ja vedän huovan alla bokserit nilkkoihisi. Suutelen jälleen kerran alavatsaasi, mutta palaan nopeasti napasi, rintakehäsi ja kaulasi kautta suutelemaan huuliasi pitkään.
"Rakastan", suudelma, "sinua", uusi suudelma, "eniten", henkäys huulillesi, "koko", virnistys, "maailmassa."

Nuolaisen etu- ja keskisormeani ja työnnän ne sisällesi. Se saa sinut voihkaisemaan ja vetämään henkeä syvään, minä vain katson sinua koko ajan ja olen tulla hulluksi. Liikutan sormiani sisälläsi ja nuolen rintakehääsi samanaikaisesti. Katkonainen hengityksesi ja vaikerointisi täyttää pimeän varastotilan, se saa minut liikuttamaan sormiani uskaliaammin sisälläsi.
"Herranjumala..." vaikeroit hiljaa ja lukitset tummat silmäsi omiini. Se on minulle jo liikaa, en meinaa saada hengitettyä kunnolla. Pienimuotoinen henkäys pääsee lipumaan huuliltani tuohon pimeyteen ja hitaasti, mutta varmasti otan sormet pois sisältäsi ja vedän omat bokserit nilkkoihini. Levitän hieman jalkojasi ja tunnen, miten tartut minua olkapäistä vetäen lähemmäksi sinua. Samalla minä työnnyn ilman minkäänlaista varoitusta sisällesi ja kuulen sinun huutavan. Kivusta, vaiko nautinnosta?
Työnnyn yhä uudestaan ja uudestaan sisällesi ja painaudun sinua vasten, luoja se tuntuu liian hyvältä.

Ristit jalkasi selkäni taakse kohottaen lantiotasi. Haluat, että satutan sinua, sitä sinä pyydät. Minä tiedän sen, osaan lukea ihmisiä, vaikka minun onkin liian vaikeaa lukea sinua. Olet kuin kirja, jota ei pysty kääntämään meidän kielellemme.
"Satuta minua... Satuta!" huudat ja revit hiuksiani kipeästi. Älähdän kivusta, mutta samanaikaisesti mielihyvästä, jonka minulle tuotat teoillasi.
"Nobu, kiltti... Satuta minua..." mumiset katkonaisesti ja vastahakoisesti työnnyn niin syvälle sisällesi kuin vain mahdollista. Huudat, tukistat, revit, vaikeroit. Ja minä rakastan sinua aina vain enemmän.

Hengitän huuliltasi elämää, Takanori.

Kuu loistaa kirkkaana varaston likaisesta ja rikkinäisestä ikkunasta. Tuijotan sitä kirkasta kauneutta hyvilläni, mutta samalla myös haikeana. Sydäntäni raastaa se, että sinä ja minä joudumme pian karkaamaan kauas pois tästä pahaisesta kaupungista. Tiedän yhden paikan, mutta tunteidemme takia emme voisi olla siellä kauaa. Vihaan tätä niin paljon, vihaan sotaa eniten koko maailmassa.

Vihaan sitä, kun joudumme pakenemaan pois, se raastaa sinun heikkoa kehoasi aina vain enemmän ja enemmän.

Käännän katseeni ikkunasta vierelläni lepäävään reppuun ja sen vieressä olevaan aseeseen. Pitäisikö minun tehdä se, pitäisikö?
"Taka, odota täällä rauhassa, palaan ihan pian takaisin", kuiskaan korvaasi ja suutelen otsaasi. Mumiset myöntävän vastauksen, mitä tosin en kauhean hyvin edes kuule. Hymyilen sinulle ja hivuttaudun viereltäsi pois.

Puen nopeasti tummat vaatteet ylleni, otan aseen käteeni ja heitän purukumin suuhuni. Katsahdan vielä kaunista kehoasi, joka makaa peiton alla levollisena. Se on haavoittunut kaikesta tästä paskasta, minäkin olen hajottanut sitä. Tiedän, etten ole kaikista paras vaihtoehto sinun kaltaisellesi ihmiselle, mutta en voi tunteilleni mitään.
"Rakastan sinua", sanon, astun ulos varastotilasta ja laitan oven lukkoon naurahtaen kevyesti. Nyt kukaan ei saa sinua.
Nostan aseeni niskani taakse ja lähden hitaasti kävelemään tummanpuhuvaa metsää kohti. Vaikka pelkäänkin jättää sinut hetkeksi yksin, luon pelottavan virneen kasvoilleni. Nyt minä olen osa tätä peliä ja teen jotain, mikä olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten.

Menen tappamaan sen, joka esti minua rakastamasta sinua, Takanori.

"Oletkohan vieläkin yhtä kusipää niin kuin ennen, isä?"
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Loka 06, 2010 3:48 pm, muokattu yhteensä 9 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Long hard road out of hell (Masanobu Ando/Ruki, 1/1)

ViestiKirjoittaja serellenders » Ti Kesä 09, 2009 11:24 am

Luin tämän jo eilen, mutta en saanut jostakin ihmeen syystä saannut tästä oikein mitään järkevää sanottavaa aikaiseksi. Joten siirsin tämän kommentoimista ja nyt sitten yritetään uudestaan.

Paritus oli ainakin mielenkiintoinen, joten senkin kautta lähdin lukemaan tätä heti kun bongasin tämän täältä. Toinen hyvin vahva syy oli myös se, että juuri sinä olit kirjoittajana. Myös nimikin herätti pientä mielenkiintoa ja jännitystä siitä mitä olit oikein saannut aikaiseksi.

Vaikka jo mainitsitkin A/N'ässä, että ficti on nopea tempoinen niin siitäkin huolimatta päätin lukea tämän. Vaikka nopeatempoisista ficeistä en saakkaan sellaista otetta ja saman laista lukunautintoa, kun jotkut hitaampi tempoisemmat. Mutta kuitenkin tämä nopea tempoinen teksti ei haitannut sitnänsä tässä. Koska jos oikein ymmärsin kaiken maailman rakkauden tunnustukset jen oltiin tehty jo aikaisemmin, jotenka tämä teksti pysyi kuitenkin jotenkin reaallisena, vaikka tempo olikin nopea.

Pidin tämän fictin kuvailusta. En ole ihan varma, mutta jotenkin tuntui, että olisit nyt kuvaillut tuota ympäristöä enemmän kuin aikaisemmissa ficeissäsi. Ja tämähän on tietenkin aina vain positiivista. Minun mielestäni kun kuvailua ei oikeastaan voi olla koskaan liikaa. Kuitenkin tässä sait tuon varastotilan kuvailulla luotua tähän hiukan jännittyneen tunnelman. Ei oikein voinut tietää mitä seuraavaksi tulisi tapahtumaan, ja lukijan oli pakko vaan jatkaa sitä lukemista loppuun asti jättämättä kesken. Vain ja ainoastaan sen takia, että oli pakko saada tietää, että miten tämä tulee päättymään.

Pakko vaan sanoa tuosta NC kohdasta sen verran, että minua jotenkin häiritsi kuinka Ruki pyysi Nobua satuttamaan itseään. Se jotenkin hiukan särähti korvaan.

Oli jotekin mukavaa lukea fictiä jossa Rukia puhuteltiin nimellä Takanori. Se toi oikeasti mukavaa vaihtelua siihen ja varmasti sopikin tähän paremmin. Jotenkin nyt kun alkaa miettimään tarkemmin, niin jo pelkkä "kutsumanimen" muuttaminen tähän Rukiksi olisi voinut muuttaa tätä tekstiä aika radikaalisestikin. Jotenkin se, että Rukia kutsuttiin tässä Takanoriksi piti tätä jotenkin vakavana ja loi tähän hiukan lisää reaaliakaista kuvaa.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » To Kesä 11, 2009 11:06 am

rhapsody:

Munki mielestä tää paritus on aivan mahtava ! Siks mä rakastanki siitä ja mun oli pakko kirjoittaa tästä parituksesta sitten tohon crossover-haasteeseen. Taidan olla muuten ensimmäinen lafilainen, joka näistä kahdesta kirjoittaa ? No jaa, onhan se jeesii olla ensimmäinen, joka luo tälle paritukselle jonkinmoisen taustan. Ja kiitos ! Kiva kuulla, että sun mielestä osaan kirjoittaa. Omasta mielestäni mun kirjoitustaito on kyllä parantunut huomattavasti, jos tsekkailee näitä hieman vanhempia tekstejä multa.

Ja tän ficin tarkoitus oli oikeastaan edetä hieman nopeasti. Mä en jaksa jäädä jaarittelemaan joistain älyttömän turhista asioista ja katos kun--- kirjoitin tän tosiaankin yöllä joskus kahden aikaan ja tämmöinen on sitten lopputulos. Kiva kuitenkin, että sulle kelpasi !

Kiitoksia tosta virheen huomauttamisesta ! :D Ei aina kaikkia virheitä tule huomattua, mutta mä nyt kuitenkin korjasin ton tuolta jo oikeestaan aikapäiviä sitten. Jos se seksikohtaus muuten miellytti niin loistohomma ! Mä en oo siihen yhtään tyytyväinen paitsi siihen osioon, missä Masanobu suuteli Rukin kaulaa ja jokaista kohtaa, jota koristi luomi. Plus vielä, että Rukilla ei kaulassa kauheasti luomio ole, joten--- tää tosiaankin on aika AU.

Mulle muuten sattu pieni laskuvirhe--- Masanobun ja Rukin ikäero olikin 7 vuotta :D Korjailen senkin tuolta pian.

Kiitos kommentistasi !

Altesse:

Ja taas sä kommentoimassa tolleen pitkästi mun tämmöseen todella lyhykäiseen oneshotiin. Mä oikeesti hämmennyin tosta sun kommentistas, se sisältö ja pituus oli tosiaankin sitä, mitä mä usein kaipaan ! Kiitos ainakin siitä, että sä jaksat luukuttaa mun ficcejäni, vaikka ne onkin aika lailla kliseitä.

Paritus on varmaan aika monen mielestä mielenkiintoinen, mutta mä halusin kokeilla jotain vähän radikaalimpaa ja osasyynä tähän on myös se, että näitä kahta jätkää arvostan niin hitosti. Katoin tossa myös samaiseen aikaan Battle Royale ykköstä, ja siinä Masanobu esiintyy Kiriyama -nimisenä henkilönä ja muutenkin se on niin hyvännäkönen siinä. Uh ah, piti kokeilla jos nää kaks herraa sopis yhteen ja mun mielestä ne sopiki tosi hyvin ! Tää paritus on itse asiassa heti Reitukin jälkeen mun toinen lemppari.

Hyvä, jos tän ficin nopeatempoisuus ei mitenkään hirveästi haitannut sun lukukokemustasi. Mä oon huomannut, että nykyään suurimmissa osissa mun ficeissäni edetään aika lailla nopeeseen tahtiin, eli voisinkin välillä vähän jäädä miettimään, muokkaanko tekstiä hieman hitaammin eteneväksi tjn. Kuvailusta en ite silleen kauheesti sano, mä en vaan taaskaan viittinyt ruveta pilaamaan tuota ns. tunnelmaa jaarittelemalla tyhmiä ja tarpeettomia asioita. Koska kai nyt jokainen lukija osaa luoda tuolle pienelle varastotilalle oman mielikuvansa. Jos ei osaa niin--- aika huono juttu sinäänsä, sitten kyllä puuttuu ihan liikaa mielikuvitusta.

Ja tosta, kun laitoin Masanobun kutsumaan Rukia Takanoriksi, niin se johtuu ihan siitä, että ite rakastan ficcejä, missä jiirokkareita puhutellaan heidän oikeilla nimillään, ja muutenkin--- tässä ficissä aiheena oli aika lailla tommonen... sota-aika (en kyllä pahemmin oo ajatellu, että mikä vuosikymmen XD) ja tuskin silloin mitään lempinimiä käytettiin. Kiitos kuitenkin hirveästi kommentistasi ! Se piristi.

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » To Kesä 11, 2009 4:54 pm

Pyydan anteeksi heti alkuun sita, ettei mulla ole mahdollisuutta kirjoittaa niita ah niin ihania muutamaa kirjainta, mutta toivottavasti saat selvaa :---D

Ma yleensa en katso ikarajaa kun ma aukaisen ficia ( aukaisen ficit yleensa siis uusista viesteista, en suoraan ficciosastolta ), enka siis tassakaan, mutta taytyy sanoa, etta en yllattynyt tan ikarajasta, kun aukaisin tan. Ma en tieda kuka Masanjoku tyyppi on ja ehka sen takia en saanut tasta kaikkea sita irti, mita olisin voinut saada.

Ma pidan ihan kamalasti sun kirjoitustavasta. Se on jotenkin yksinkertainen, se ei siis kerro liian kiemurrellen miten taivas on sininen, mutta se ei sano sita suoraakaan ja sita on todella helppoa lukea. Tata lukiessani mulle tuli vaan sellainen fiilis, etta ma tiesin tasmalleen mita tassa oli tulossa, mutta ma -- silti jain kaipaamaan sinne jotain. Ehka lisaa tunnetta, joka tosiaan saattaa riippua siita, etten tunne ko. henkiloa. ( josta myos johtui se - talla kertaa ihan varmasti - etten pysynyt ollenkaan perassa, etta kuka teki ja mita :-------D mutta se ei nyt ollut taman ficin vika ollenkaan ).

Se janna hyppays, mika tuli tosta alusta tohon oli janna ja ma yllatyin siita, kuinka yhtakkinen se oli, mutta silti jotenkin luonteva. Se hajotti alun tunnelman kokonaan ja tassa tapauksessa se oikeastaan oli ihan loistava asia. Ainakin ma pidin siita hyvin, hyvin paljon.

Ai niin -- muutamissa kohdissa tuntui, kuin olisit kertonut asiat vahan liiankin suorasti ! Ei se muuten, mutta tunnelmasta oli vahan vaikeaa saada kiinni - melkein niin kuin kirjoittaisi suoraan, etta "tassa kohdassa sinun pitaisi nyt nauraa".

Kuitenkin, kuten sanoin, sun kirjoitustyylis on hieno, esimerkiksi juuri tassa:
Hengitän huuliltasi elämää, Takanori.

Aika kliseinen lause, sinansa, mutta se, mihin kohtaan se tuli ja miten se kietoutui muihin lauseisiin oli just hieno.

aa, kiitos tasta ficista, anteeksi mun lagaava kommentti D::::: Pidin tasta suhteellisen paljon ottaen huomioon, etta on kohta puoliyo :-----D

//edit. jo suomessa :-----)

Päätän antaa kieleni tehdä härvääniä tekoja, vaikka se tuntuu minullekin liian vaikealta kynnykseltä.

Mitä tekoja?
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Painappuru » To Kesä 25, 2009 10:48 pm

:3

Jotenki musta tuntuu, ettei mun kannattas tulla väkertää jotai sekavaa kommenttia tähän aikaan illasta... No, kommentoin nyt silti, koska aamulla olisin jo varmaa unohtanu :'D
Aaa, kuola valu näppikselle ku näin ton Masanobun kuvan :'D Sit viimestään halusin lukee tän, vaikka olin jo lukemassa muutenki
Mä saatan tykätä ficistä jopa enemmän, jos en tiiä mitään tästä toisesta osapuolesta. Sillon voin keskittyä vaan tarinaan, ei tartte alkaa miettii henkilöitä välttämättä sen tarkemmin.
Ja mä tykkään siitä ku jiiruja puhutellaan niitten oikeilla nimillä ficeissä ^^

Sulla oli tosi ihania pieniä kuvauksia tuolla aina hetkittäin, mitkä teki tästä tosi realistisen lukukokemuksen.
Kirjoitat hyvin, selkeää suomea ja hyviä lauserakenteita. Minä-muodossa on oikeasti vaikeaa kirjoittaa, mutta tietääkseni en nähnyt tässä virheitä, joten todellakin osaat asiasi :D Muutamaan otteeseen tarkistin aikamuodot, koska mä joko luen väärin tai ajatus ei oo mukana, ku koko ajan oon näkevinäni jonkun pienen virheen :'D En tajua, kellonaika taitaa oikeesti vaikuttaa.. Ääh, mä eksyn aiheesta.

Inhottava tollanen tyranni-isä... Miten ihmiset muka vois vaikuttaa siihen, ketä ne rakastaa? Vanhempien kuuluisi olla onnellisia lastensa vuoksi, eikä hakata niitä maanrakoon, jos sattuu tykkäämään samasta sukupuolesta tai jotain...

akumu kirjoitti:Minua ei kiinnosta mikään, kunhan vain saan olla sinun kanssasi. Kaikki ne puheet kuuden vuoden ikäerosta, samanarvoisuuden puuttumisesta ja juuri syttyneestä sodasta eivät kiinnostaneet minua ollenkaan. Tai, eivät kiinnosta tälläkään hetkellä.

Tää toi tähän sellasta realistisuutta. Niin se vaan on, jos rakastaa toista noin paljon, ei siinä välitä enää mistään muusta. Tykkäsin näistä lauseista tosi paljon. Olkootki suht tavallisia.

:'D
On siitä saakeli aikaa ku oon viimeks lukenu kunnon NCtä. Ja kyllä muute tekee hyvää lukee ihan kunnon pornoakin välillä XDD
Mä tykkäsin siitä kohtauksesta :)
Hyvin oli kuvailtu ^^

akumu kirjoitti:Hengitän huuliltasi elämää, Takanori.

No rakastuinko ees tohon lauseeseen! Aloin vaan hirveesti aawwittelee täällä :'D

En osannu kuvitella tähän oikein minkäänlaista loppua ennen kuin vasta luin sen... Toisaalta, en odottanut tätä, mut ei se yllättänytkään :'D
Mutta se oli hyvä ratkaisu. Ja oli kiva ku jätit sen lopun tollai vähän auki.
Tää eteni jossain määrin nopeesti, mut ei liian nopeesi, ja se sopi tähän.

Jäi kyl positiiviset fiilikset tästä, tykkäsin tosi paljon lukee tätä :)

Painappuru kiittää~
Pässiys on dominoiva geeni,
seksikkyys resessiivinen.

260211 180611 300711 121111

180309 061009 220910 170111 061112

Painappuru
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » To Heinä 30, 2009 5:35 pm

minnako:

Sunki kommenttis oon lukenut about sata kertaa läpi, koska hurrr se on oikeesti ihan älyttömän piristävä ! ; __ ; Eikä se haittaa, vaikka kommentissas ei ollu näitä ä - ja ö -kirjaimia, koska sain kuiteskin tosi hyvin selvää ! Oon tottunut lukemaan tollasta tekstii muutenkin tässä nyt noh puolisen vuotta. Mut oikeesti, tanssin täällä tyyliin ripaskaa, koska en uskonut, että sä kommentoisit jotain mun ficciäni, mikä ei todellakaan oo sitä parhainta mua täl hetkellä : ( Mut oon ylpee ainakin sen verran, että ihmiset ees haluaa lukee vähän kummallisemmalla parituksella kirjoitettua ficciä. Se saa mut oikeesti tosi iloseks.

Ma pidan ihan kamalasti sun kirjoitustavasta. Se on jotenkin yksinkertainen, se ei siis kerro liian kiemurrellen miten taivas on sininen, mutta se ei sano sita suoraakaan ja sita on todella helppoa lukea.

Aww kiitti tosi paljon ; ---- ; Ihanaa kuulla, että mun kirjotustyyliäni on helppo lukea, koska joskus oon kuullu sellasta palautetta, että mun kirjoitukseni on hiukkasen epäselvää. Piristi mun mieltäni paljon, mutta tokihan mä pyrin selittämään ficeissäni kaiken tarpeeksi selvästi, muttei sitten taas liian yksinkertaisesti. Yritän panostaa siihen kuvailuun aika paljon, mutta myönnän itekin, että tästä puuttui jotain. Ehkäpä juuri sitä kuvailua. Mut kirjotin tätä yöllä niin muokkailin tätä paremmaks koneella. Jos oisit nähny millasta tuotosta tää on tossa mun vihkossani niin--- :-----D Et ois tykänny.

Kiitos kehuista ja tosta rakentavasta osiosta ! Korjasin ton virheenkin tuolta pikapikaa jo aikoja sitten : ) Kiitti tosi paljon kommentistas, sitä oli ilo lukee ! ♥

Painappuru:

Masanobu todellakin on hot ja just ton näkönen se on siinä Battle Royalessakin ! En vaan jaksanu ettii hänestä sen parempaa kuvaa, niin toi sai nyt sitten kelvata. Mut kiva kuulla, et olit muutenkin jo lukemassa tämän, ettei vaan pelkästään toi Masanobun kuva innostanu lukee ! Oon aika otettu, jälleen kerran. Ja kyllä, mäkin tykkään, kun jiiruja puhutellaan heidän oikeilla nimillään. Se tuo vähän sitä realistisuutta ficceihin ja muutenkin, kun tää oli vähän niin kuin tohon sota-aikaan viittavaa aikaa, niin tuskinpa silloin mitään lempinimiä oli :D

Sulla oli tosi ihania pieniä kuvauksia tuolla aina hetkittäin, mitkä teki tästä tosi realistisen lukukokemuksen.
Kirjoitat hyvin, selkeää suomea ja hyviä lauserakenteita. Minä-muodossa on oikeasti vaikeaa kirjoittaa, mutta tietääkseni en nähnyt tässä virheitä, joten todellakin osaat asiasi :D

Kiitti sullekin ! Mun mielestä minä -muodossa on oikeastaan helpompi kirjoittaa sinäänsä, että saa ajatuksia sitten paremmin esille. Mä en kuitenkaan sitten useinkaan kirjota minä -muodossa pidempiosaisia ficcejä, koska sitten en pysty panostamaan kuvailuun. Ja siihen haluan panostaa ! Kun kirjoittaa kaikkitietävänkertojan näkökulmasta, pystyy enemmän paneutumaan asioiden ulkokuoreen, eikä vaan sisäisiin ajatuksiin ja oloihin.

Arvaa olinko paniikissa, kun en tykkää yhtään tosta seksikohtauksesta XD En vaan tiiä, siinä on _jotain, mistä en tykkää yhtään ja se pistää vituttaa. Kun muut osaa kirjottaa tommosia kohtauksia paremmin ja ite oon tämmönen nyhverö, joka vastaa ns aloittelee sellaisten kohtausten kirjoittamista. Mut kiva kuulla, jos miellytti. Kiitti tosi paljon kehuistas, ja kommentistas yleisesti ottaen ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja andou » To Heinä 30, 2009 9:48 pm

muarrr. inhoon battle royalea, enkä ymmärrä miten suurinpiirtein kaikki tuntuu tykkäävän siitä. pum pum pam, sika siistiä. silti joskus yläasteella kirjotin ihan törkeen pitkän tarinan, jossa oli joku 5945897658946 j-rockaria ja battle royale aika vahvana innotteena. enkä ymmärrä miks kirjotin tän tähän.

nojoo. musta tää oli oikein kiva. en tiiä miks, mutta luen lafissa fikkejä harvoin, tai oikeestaan tosi harvoin, mutta sitten ku tuun ja luen, niin luen jotain tällästä. joku masanobu ando, jonka tunnistin vasta kuvan katottuani ja vielä varmistin googlesta, ja ruki, hoh ruki.

niinpä niinniin.

oon ehkä tyhmä, mutta tajusin vasta joskus reilusti yli puolen välin tän aikamuodon. mä kun en yleensä lue tällä aikamuodolla kirjotettuja fikkejä, lähinnä vaan siks että se ärsyttää mua ja yleensä ihmiset ei osaa kirjottaa hyvin preesensissä ja ---- tai sitten yleistän. oli miten oli, tajusin vasta myöhään että oho preesens 1! ja tajusin samalla, että oho täähän on silti hyvä 1!. ota siis äärimmäisenä kohteliaisuutena se, mate.

muutenkin, tää laatu yllätti mut. oon kyllä luultavasti ennekin jotain sun fikkejäs lukenut ( en muista ), enkä mä oikeestaan mitenkään odottanu että tää ois jotain täyttä scheissea, mut .. silti ! mikä positiivinen yllätys, oh lala mi cordo amiga ( puolen vuoden espanjan opiskelun jälkeen puhun sitä [] hyvin [x] huonosti ). koska tietkö, preesens toimi, kokonaisuus toimi, seksikohtaus toimi, paritus toimi, kaikki vaan tuntu toimivan ( paitsi se että mulla oli armoton kusihätä tätä lukiessa ).
Se haisee paskalta, ihan varmasti koit ovat nakertaneet siitä heidän mielestään mukavampaa kuosia.

Minä tiedän syyn, miksi olemme tässä paskaisessa, pienessä varastotilassa.

parasta; suora puhe.
koska toisinaan, niinkun nyt sitten esimerkiks tässä, kirosanojen käyttö vaan toimii niin älyttömän hyvin ( voisin ehkä laajentaa sanavarastoani, koska tänään kaikki tuntuu toimivan, jesus ). en tiiä mikä erittäin random fiilis se oli kun luin ton paskan taipuneet muodot tässä, joku erittäin random :---) hrr -ttttu asiaaaa!! -fiilis se oli.
ehkä vähän jopa salaa ootin, että tässä ois ollu lisää jotain vähän err, ronskimpaa kielenkäyttöä ( en tosin osaa sanoa missä kohdassa ), koska aika söpöhän tää silleen omalla tavallaan oli, ja niin, romance.

mulla oli mielessä vielä jotain muutakin kehuttavaa, mutta koska se unohtu, niin ahoy tervetuloa kritiikki !

en tykänny siitä miten tää loppu.
Menen tappamaan sen, joka esti minua rakastamasta sinua, Takanori.

mun kohallani totaalinen turn-off. mikä harmi !

NOIN, siinä se kritiikki olikin, ja koska en millään muista että mikä se joku positiivinen asia oli, saa tää kommentti loppua tähän.

andou
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Heinä 31, 2009 1:06 pm

andou: Kiitos tosi paljon kommentistasi !

Ekaks ajattelin, että nyt tulee paljon kritiikkiä, muttei sitten tullutkaan ja oon aika hämilläni tästä asiasta. Oon silti tosi otettu, että luit tän ja kommentoit, koska kommenttis piristi eilen mun iltaani todella paljon. Repesin kyllä yhdessä vaiheessa lukiessani kommenttiasi, mutta no can do :----D Ei sille aina voi mitään. Mutta silti, nyt itse vastauskommenttiin.

... tää paritus oikeestaan lähti siitä, kun kattelin Battle Royalea kotona yksin. Ajattelin et olis aikalailla jees parittaa joku tosi hyvä näyttelijä jollekin jiirulle niin tää paritus tuli mun mieleeni ! Voin rehellisesti sanoa, että ekaks mun päässä pyöri ajatus Bruce Willis/Ruki parituksesta, mutta se ajatus tyssäs siihen, kun isosisko alko vittuilee mulle siitä. Mut tosi kivaa tietää, että luit tän. Arvostan kommenttias oikeesti. Vaikka kehuitki mut melkein pilalle D:

koska tietkö, preesens toimi, kokonaisuus toimi, seksikohtaus toimi, paritus toimi, kaikki vaan tuntu toimivan ( paitsi se että mulla oli armoton kusihätä tätä lukiessa ).

Aww toi nostatti kyllä niin hymyn huulille, että kiitoksia tosi paljon ! ; ___ ; Kiitti kehuistas, risuista ja kaikesta, mitä sanoit ! Arvostan sitä, että kusihätäs uhalla jaksoit väsätä kommentin. Kiitos ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-15