Ikävä ihollesi ( the GazettE, oneshot, R )

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Ikävä ihollesi ( the GazettE, oneshot, R )

ViestiKirjoittaja akumu » La Maalis 28, 2009 6:31 pm

Title: Ikävä ihollesi
Author: akumu
Beta: en koe tarvitsevani
Rating: R
Pairing: no arvatkaa ~
Fandoms: the GazettE, Dir en grey
Genre: sekametelisoppa
Disclaimer: Idea ja teksti mun, ficin nimi kuuluu Happoradiolle ja henkilöt itse itselleen, again ( mun harmiksi ).
Warnings: seksiä
Summary: "Minä en ole seurustellut kenenkään kanssa lähtösi jälkeen."

A/N: Taas yks uus oneshot! Pakko heti ensi alkuun sanoa, että Happoradion biisit tosiaankin antaa mulle inspiraatiota kirjoittamiseen! Ficin nimi kuuluu siis Happoradiolle, ja laulunsanat tämän ficin keskellä myös heille. Mä en tiedä yhtään mitä mieltä oon tästä, kai tämä on ihan ok... Mä oon lagaillu tänään aika kauan tässä koneella, joten päätinkin sitten kirjoitella jotain. Jotain, minkä voisin periaatteessa saada valmiiksikin ~

Ettei menisi ihan löpinäksi kokonaan, odotan kommentteja ´w` Lukuiloa!

Mä suutelisin sua vatsaan, painaisin lanteesi patjaan
Jos vain olisit tänään täällä, valvottaisin tän yön

Reita nauroi ystäviensä kanssa niin kuin ennen vanhaan, hän tunsi olevansa uusi mies. Kaikki pahat asiat olivat kadonneet hänen ajatuksistaan ja hän tiesi, mitä tosiaankin tuolta illalta odotti. Kaikki ne värikkäät valot valaisivat tummanpuhuvaa huonetta. Joka puolelta kuului naurua ja miesten vihjailevia kuiskauksia tyttöystäviensä korvaan. Reita vain hymähti nähdessään erään heteroparin nuoleskelevan toisiaan jossain nurkassa.

Hah, minulla onkin muut mielessä.

Vaaleahiuksisen seuraan liittyi vielä eräs hunajahiuksinen mies ja hänen seuralaisensa. Aoi ja Uruha, ehkäpä maailman suloisin pari. Ainakin Reitan mielestä he olivat kuin luodut toisilleen. He eivät koskaan riidelleet mistään elämää suuremmasta, ja jos riitelivät jostain, asia sovittiin heti. Se kertoi todellisesta rakkaudesta ja kestävyydestä.

Pieni hymy nousi nenänsä peittäneen huulille. Hän muisteli omia suhteitaan, mikään niistä ei ollut kestänyt kahta kuukautta kauempaa. Useimmat neidit hän oli baarireissuiltaan houkutellut kotiinsa ja rakastellut heidän kanssaan. Typerää, kyllä Reita sen tiesi. Hän vain halusi elämäänsä jotain mielenkiintoista, jotain sävähdyttävää. Kuitenkin pitkään ystävät olivat puhuneet, että hänen pitäisi löytää jostain itselleen seurustelukumppani. Baarireissut lisääntyisivät kerta kerralta, jos Reitalla ei olisi ihmistä sanomassa hänelle asian oikeaa laitaa.

Näin susta unia jälleen, sadan kuukauden jälkeen
En pääse ylitses koskaan en en, ennen kuin saan sut ansaan

Mutta

Väärä mies sinun vierelläsi on
Väärä nainen minun vierelläni

"Reita, olet tullut tänne etsimään itsellesi seuraa, etkä mitään kaljaa vahvempaa", Uruha tokaisi nopeasti ja painautui enemmän rakastaan vasten. Niinhän se oli, hunajahiuksinen oli osunut aivan asian ytimeen. Kerrankin nuorempi osasi käyttää aivojaan, vaikka oli Reitaa enemmän humalassa. Sen tiesi hänen mongerruksestaan, sitä ei voinut olla kuulematta. Taisi olla vain vähän paha olo, vai?
"Aoi... Minulla on paha olo..."

Bingo!

Reita virnuili itsekseen ja nosti kaljatuopin huulilleen. Hänestä tuntui kuin kalja olisi ollut samanmakuista, eikä yhtään sen parempaa. Ehkäpä vaaleahiuksinen oli vain juonut liikaa muutamian vuosien aikana, että kaikki alkoi maistua ihan samalta.
"No ehkäpä meidän kannattaisi sitten lähteä", Aoi sanoi ja vetäisi Uruhan seisomaan luikerrellen sitten nuorempi kainalossaan vessaan. Pöydän ympärillä olevat ihmiset alkoivat nauraa oikein makeasti tuolle teatterille.
"Aoi on ihan tossun alla", punahiuksinen Die sanoi kieron hymyn kaareillessa hänen huulillaan.
"No todellakin!" vaaleahiuksinen Kyo liittyi keskusteluun ja vilkuili saman aikaisesti ympärilleen. "Mistäköhän löytäisin sopivaa seuraa..."
"Että saat rakastella jonkun kanssa?" Reita virnuili ja kääntyi katsomaan baaritiskille aikeenaan mennä hakemaan lisää juotavaa.
"Reita, tuollaista homostelua minä en rupea kuuntelemaan", Kyo kauhistui ja se sai Dien nauramaan enemmän.
"Voi voi sinua, Kyo. Etkö ymmärrä, että olet pahempi pervoilemaan kuin Reita?"

Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos sä tietäisit sen mitä kuulen
Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos mä kertoisin sen mitä kuulen

Mä viiltäisin sitä vatsaan, painaisin sen kasvot paskaan
Jos se vaan olis tänään täällä, valvottaisin tän yön

Mutta mutta

Se väärä mies sinun vierelläsi on
Väärä mies sinun sisälläsi

Tuntui kuin aika olisi pysähtynyt kokonaan. Jokainen Reitan ruuminosa oli aivan jäässä tuon upean näyn näkemisen jälkeen. Discovalot muuttuivat sinertävimmiksi ja punertavimmiksi, ihan kuin maailmassa ei ollut muuta kuin hän ja tuo upea ilmestys.
Reitan sydän alkoi hakata enemmän ja veri alkoi äkkiarvaamatta pakkautua hänen kehonsa siihen osaan, joka kaipasi kosketusta sillä hetkellä. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti, että vaaleahiuksinen ei edes ymmärtänyt sitä.

Tuijotuksen kohde kääntyi katsomaan Reitan suuntaan ja hymyili vinosti. Heilauttaessaan pienesti kättään Reitan kärsivällisyys loppui. Hän nousi seisomaan ja kohdisti askeleensa tuon salaperäisen lyhyen miehen luokse. Ihmiset hänen ympäriltään kaikkoivat, mikä oli tietenkin nenänsä peittäneen mielestä hyvä asia. Olisi mahdollisuus puhua tuon upeuden kanssa kahdestaan.
"Hei", lyhyt mies naurahti ja nojasi baaritiskille juuri sillä hetkellä, kun Reita oli päässyt hänen luokseen. Ei helvetti, tuntematon mies nojailemassa baaritiskille tuolla tavalla... Se tuntui käsittämättömältä!
"No hei vaan. Miten tuollainen pakkaus voikaan olla täällä ilman seuraa?"
"Tiedätkös, minulla oli seuraa äsken. Mutta kun sinä lähdit tännepäin, he päättivät jättää minut tähän", lyhyempi mies kuiskasi käheästi ja nosti oman drinkkilasinsa huulilleen.
"Ou, no, olen hyvin pahoillani tapahtuneesta", Reita naurahti ja astui vähän lähemmäs salaperäistä miestä.

Vaaleahiuksinen söi tuota tummahiuksista kaunokaista silmillään. Ne upeasti meikatut silmät, mustat hiukset ja tuo punainen raita etuhiuksissa... Se kaikki teki Reitaa enemmän vain hulluksi. Ja kaulaan maalatut mustat viivat sopivat siihen asukokonaisuuteen aivan täydellisesti. Reita tunsi olevansa seitsemännessä taivaassa tuon näyn myötä.
"Tuota, saanko tarjota jotain juotavaa?"
Yllättävästi Reitaa lyhyempi mies naurahti ja laski drinkkilasinsa baaritiskille. Tämä astui vähän lähemmäs nenänsä peittänyttä miestä.
"Turha yrittää. Et saa juotettua minua humalaan."
"E-en minä s-sitä tarkoittanutkaan..." Reita sai sanotuksi tuntiessaan viileät ja yllättävän nopeat sormet kaulallaan. Helvetti, se tuntui hyvältä...

Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos sä tietäisit sen mitä kuulen
Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos mä kertoisin sen mitä kuulen

Suudelmat olivat paljon syvempiä, enemmän tunteita täynnä. Tuollaista tilannetta Reita oli kaivannut niin helvetisti, että hän oli kuolla siihen paikkaan. Hän kuuli tuon allaan makaavan miehen huokaukset, se oli kuin laulua korville. Hyvin kiihottavaa, hyvin seksikästä.
"Voi helvetti..." lyhyempi mies parahti tuntiessaan Reitan sisällään. Pienen baari-illan päätteeksi oli käynyt näin, ja tästä tilanteesta molemmat olivat enemmän kuin tyytyväisiä. Se tunne, jota molemmat olivat kaivanneet pitkään.

Se tunne, jota molemmat miehet rakastivat.

"Ruki... Kestä vielä hetki..." Reita mumisi mainitsemansa miehen kaulaa vasten ja painautui enemmän tätä vasten. Ruki nyökkäsi hieman vaivalloisesti ja raapaisi vaaleahiuksisen selkää pitkillä kynsillään kipeästi. Reita huokaisi nuoremman miehen nimeä ja jatkoi edestakaisin liikettä enemmän. Pienen hetken he olivat kaksin tuossa maailmassa, kunnes kumpikaan miehistä ei kestänyt enää.

Reita laukesi Rukin sisään huutaen toisen nimeä ja nuorempi tuli melkein heti Reitan jälkeen.

Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos sä tietäisit sen mitä kuulen.
Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos mä kertoisin sen mitä kuulen.

Miehet makasivat toistensa syleilyssä sängyllä. Samettinen lakana oli kietoutunut heidän ympärillään, mutta miehet eivät välittäneet siitä yhtään. Tuo hetki oli tärkeä, tuo hetki oli tärkein.
"Minä kaipasin sinua kaikki ne kahdeksan vuotta, Ru..."
"Aika ihmeellistä, ettet tunnistanut minua baarissa ollessamme."
"Olet muuttunut hirveästi... Hiuksesi ovat erilaiset, olet kasvanut ja käytät meikkiä. Se tekee sinusta erilaisen", Reita naurahti ja siveli hellästi nuoremman miehen olkapäätä. Ruki värähti pienesti, se kosketus tuntui niin täydelliseltä.
"Minä tunnistin sinut heti. Muutaman kerran olen nähnyt sinut baarissa ja jätin poikaystävänikin takiasi."

Nenänsä peittänyt kääntyi virnuillen katsomaan Rukia ja naurahti.

"Minä en ole seurustellut kenenkään kanssa lähtösi jälkeen."
"... miksi?"
"Koska minä halusin sinut. Kukaan ei voi olla sinun kaltaisesi."

Sä jättäisit sen,
sun väärän miehen
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Loka 06, 2010 2:20 pm, muokattu yhteensä 8 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Ikävä ihollesi (Gazetto, 1/1)

ViestiKirjoittaja Ikuru » La Maalis 28, 2009 7:08 pm

No voi nam!

Justiinsa tällasta minä kaipasin tähän iltaan! Tällasta... Juuri tällasta! Nyt menee sanat hukkaan ja en saa mitään järkevää aikaseksi ja tästä tulee tylsä kommentti. 8''D

Reitalla yhen yön juttuja... Jotenki voin kuvitella sen niin selvästi! Tykkäsin tästä todella paljon! Tuli jotenki sellanen hyvä olo. Älä kysy miksi. 8''D
Aoi ja Uruha on kyllä aika tosi sulonen ihana pari. Rakastan sitä.
Ja voi nam... En nyt saa mitään muuta sanaa suustani, ku nam. ^^ Mutta tuo, kun Reita meni sinne baaritiskille ja Ruki oli siinä ja Reita pöljä ei tunnistanu Rukia. Aika... Nam kohta. >''D Ja tuo loppu... Reitalla ei ole ollut muita Rukin jälkeen... Nam. <3
akumu kirjoitti:"Minä en ole seurustellut kenenkään kanssa lähtösi jälkeen."
"... miksi?"
Tuo oli kyllä aika nami kohta. *tarjoaa nam suklaanallen*

Tykkäsin siis tästä kaikin puolin! Ja muuten... Tuo miten ton kirjotit... Tykkäsin siitä ihan aivan kamalan liikaa... Ja tästä tuli nyt tämmönen mitään sanomaton tylsä kommentti. Toivottavasti en pilannut päivääsi. 8'D

-Ikuru
Hitotsuni narenu futari.

Ikuru
Bändäri

ViestiKirjoittaja Miharu » La Maalis 28, 2009 7:11 pm

Tää... tää oli ihana. Toivottavasti saan järkevän kommentin aikaiseksi!

Ja noi Happoradion biisin sanat todellakin sopii tonne väliin, hyvin oot saannut tekstin sopimaan niihin. Ne on osuvia.
Tää oli sopivan pituinen, eikä menettänyt missään vaiheessa kiinnostavuuttaan, eli pysyi koko ajan mielekkäänä lukea. Juoni oli silleen aika perus, mutta hyvin olet muokannut siitä vähän erilaisemman. Paritus osui kyllä nappiin :----3
Teksti oli helppolukuista, ja mä en tiedä, että miten sä onnistuit ton kuvailemisen kanssa noin hyvin? ;w;
Toi kuvailu oli jotain niin hienoa, pidän tyylistäsi kirjoittaa. Ja kivasti olet noita hauskoja kuvailuja onnistunut loistavasti väliin ujuttamaan.

Ja mä jäin kyllä ihan sanattomaks, joten sori tää tynkä kommentti, yhyy. 8(

Vaaleahiuksinen söi tuota tummahiuksista kaunokaista silmillään.

Naww~ Mä tykkään, jos joku syö tai ahmii kaunokaisia silmillään.olen outo juu.

Reita tunsi olevansa seitsemännessä taivaassa tuon näyn myötä.

Tää oli jotenkin kiva kohta, pisti hymyilemään :---DD

Nenänsä peittänyt kääntyi virnuillen katsomaan Rukia ja naurahti.

"... miksi?"

Ja toi loppu. Se sopii hirmuisen hyvin ja toi oli niin söpö kohta ;w;

Muttajoohäviänkoloonioutoinekommentteini, mutta ensin: *viskaa suklaalevyn*
Kai sinä pidät suklaasta?

Miharu
Fani

ViestiKirjoittaja Koichan » La Maalis 28, 2009 11:04 pm

Tää oli hieno ficc! katoin vaa randomilla toist listast näit ja tää osu silmää, onneks luin 8)

Vaaleahiuksisen seuraan liittyi vielä eräs hunajahiuksinen ankkaa muistuttava mies ja hänen seuralaisensa.

Joo,nauroin varmaan vartin tolle "ankkaa muistuttava mies"- kohalle XDDDD aw.

sori, luulin eka et ku reita meni sinne tiskille,et se lyhyt mies oli kyo, mut sit muistinki et soli jo siel aikasemmin jutellu reitankaa XDD en oo toki väsyny.

"... miksi?"

AWOW,toi oli ehkä täydellisin loppu tälle <3

mahtava oneshotti.

kiitosshh. ~

ps. sori epämääränen kommentti 8<
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja midori » La Maalis 28, 2009 11:51 pm

Ah, täydellistä iltalukemista ennen kuin menee nukkumaan ;DD

Mä jotenkin arvasin, että tuo paritus on Reituki, koska sähän tykkäät siitä eniten kaikista Gaze parituksista, eikö?
Reituki ficcejä on täällä Lafis kyllä tosi paljon, mutta tähän ei olis mun mielestä sopinu mikään muu. Ja tää oli jollain tapaa erilainen, kuin muut ficit. Tuo laulu sopi tähän täydellisesti, samoin nimi.
Tuo nimi mua innostiki lukemaan. Se kuulostaa niin kauniilta. Kaipasin jotain mukavaa lukemista ennen nukkumaan menemistä, sitten huomasin että tämä on vielä one-shot, ja kaiken lisäksi sun kirjoittama!
Mä tykkään tosi paljon sun kirjoitustyylistä, siinä on kuvailua ja keskustelua, tunteet suorastaan huokuu tekstistä. Tuossa alussa Reita oli vähä semmone apean olone, lopussa se oli onnensa kukkuloilla.

Aluks mä luulin että Ruki oli vain joku random tyyppi. Nykyää melki kaikis ficeis Rukilla on ne vaaleet hiukset, mutta tuos sillä oli viä se vanha tyyli. Se oli semmone mukava yllätys.
"Tiedätkös, minulla oli seuraa äsken. Mutta kun sinä lähdit tännepäin, he päättivät jättää minut tähän", lyhyempi mies kuiskasi käheästi ja nosti oman drinkkilasinsa huulilleen.

Tuo oli jollain tapaa yli-ihana kohta. Vaikka Ruki tunnisti Reitan, Reita ei tunnistanu Rukia. Ihanan tästä teki mun mielestä se, että kun Reita tuli Rukin luo, ne muut tyypit jätti ne kahestaa. Aww~

Reita oli odottanu Rukia kahdeksan vuotta. Se kertoo Reitan aidosta rakkaudesta Rukia kohtaan. Rukikaan ei ollu unohtanu toista, vaan muisti sen yhä sen kahdeksan vuoden jälkeen. True love.
Tämä oli mun mielestä tosi kiva fic, ehkä hieman lyhyt, pitempänä olis voinu olla vieläki kivempi, mutta se oli tosi kiva myös näin.
Kirjoita paljon lisää hyviä ficcejä, yritän sitten parhaani mukaan lukea niitä :))
Kimi wa inai.

ent. NeeSama

midori
Roudari

ViestiKirjoittaja chiyuu » Su Maalis 29, 2009 10:36 am

Tää oli niin... Liikkis. ;__;♥
Luin tän eilen illalla ennen nukkumaanmenoa, ja huomioni kiinnitti heti tuo nimi - kyseinen biisihän on aivan loistava ja nuo sanoitukset tosi upeat (kuten Happoradion lyriikat useimmiten ovat). Ne sopivat tähän ihan mielettömän hyvin. Sun kirjoitustyyli on myös tosi helppolukuista ja miellyttävää, en bongaillut virheitä ja se on tottakai aina hyvä. Vaikka juoni oli yhtäaikaa omaperäinen ja tosi klisee (menneisyyden romanssi ja sattumanvarainen jälleennäkeminen ftw) ja paritus nyt on niin kulunut kuin vain voi olla, silti olit onnistunut yllättävän hyvin saamaan tästä toimivan.
Pidin myös hirveästi siitä, kuinka tuo sama sanoituspätkä ("sä jättäisit sen sun väärän miehen") oli toistettu useaan kertaan, ja lopetti todella tekstin todella kivasti.
Kiitoksia siis tästä, tykkäsin (ja se on aika saavutus, sillä inhoan Reitukia... XD)!

ja propsit siitä että Uruha/Aoikin vilahti tuolla välissä :''D<3
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja serellenders » Su Maalis 29, 2009 1:35 pm

Tää oli liikuttava.
Luin tämän jo eilen illalla, mutta silloin en yksin kertaisesti jaksanut kommentoida ja nyt yritän sitten kuumehouruissa keksiä jotakin fiksua sanottavaa.

Nimi herätti mielenkiintoni. Tosin tuo Gazette fandom hiukan latisti sitä mielenkiintoa, koska minulla on mennyt jotenkin maku gazette ficteihin. Tuo fandom kun on nykyään niin yleinen. Eikä minun tarvinnut kauaakaan pohtia mikä paritus oli kyseessä kun lähdin lukemaan tekstiä. Tämä oli kaiken puolin hyvin kliseinen. Kliseinen paritus sekä juoni, kuitenkin juonessa oli myös jotakin omaperäisyyttä. Vaikka tämä oli klisee, niin tämä toimi. Se, että olen kiertänyt gazette fictit jo jonkin aikaa kaukaa, niin tämä sinun kirjoituksesi osoitti, että jotkut saavat vielä tämänkin parituksen ja fandomin toimimaan.

Tekstejäsi en ole aikaisemmin lukennut, joten en ehkä pysty sanomaan vielä niin kamalasti tuosta kirjoituksestasi, mutta tässä se oli ainakin hyvin toteutettu. Nuo sanat sopivat tähän aivan mahdottoman hyvin ja olit käyttänyt niitä hyvin tässä fictissä. "Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos sä tietäisit sen mitä kuulen. Sä jättäisit sen sun väärän miehen, jos mä kertoisin sen mitä kuulen." Toisto toimi myös todella hyvin. Yleensä toistot tökkivät minua, mutta tässä se toimi. Muutenkin olit onnistunut sijoittamaan nuo laulun sanat, ne olivat osa tätä tekstiä, eivätkä mitää ns, "välikappaleita" jotka nyt oli satuttu laittamaan siihen, kun sanat nyt kuvaavat tätä jotenkin. Voin jotenkin arvata, että olet kirjoittanut usemmankin kerran tällä parituksella (: Se ehkä kuvastui jotenkin tuosta tekstistä, nimittäin Reita ja Ruki olivat jotenkin "hahmoina" tasapainossa. Muutenkin pidin sinun tyylistäsi kirjoittaa vaikka se ei olekkaan ehkä sieltä omaperäisemmästä päästä. Teksti oli selkeää ja helppo lukuista, kuitenkin siitä välittyi jonkinlainen tunnelma. Se ei ollut siis pelkkiä sanoja toisen perään mistä koostuu yksi ficti toisten joukkoon. Voi siis hyvinkin olla, että käyn jossakin vaiheessa lukaisemassa muitakin tesktejäsi.

Kaiken kaikkiaan pidin. Anteeksi huono kommentti joka on kirjoitettu kuumehouruissa ;_____;
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tsuki » Ma Maalis 30, 2009 1:39 pm

Niin kuin olen jo tänään sanonut. En ole hirveän rakentava. Mutta ihana oli ♥
En huomannut virheitä.
akumu kirjoitti:"Reita, olet tullut tänne etsimään itsellesi seuraa, etkä mitään kaljaa vahvempaa", Uruha tokaisi nopeasti ja painautui enemmän rakastaan vasten. Niinhän se oli, hunajahiuksinen oli osunut aivan asian ytimeen. Kerrankin nuorempi osasi käyttää aivojaan, vaikka oli Reitaa enemmän humalassa. Sen tiesi hänen mongerruksestaan, sitä ei voinut olla kuulematta. Taisi olla vain vähän paha olo, vai?
"Aoi... Minulla on paha olo..."

Bingo!

Just näin. Rei tietää kaiken ennalta 8D
Nauroin tossa kohti vähän xD Oli jotenkin niin Reitaa "Bingo!"

Muuten tää oli aika liikuttava ;--; ♥
Mutta tykkäsin ♥
i miss you

Tsuki
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Maalis 30, 2009 6:31 pm

... ok, itken. Ihan oikeesti, itken.

Mä en nyt pysty muodostamaan jokaiselle yksittäistä vastausta heidän kommentteihinsa, joten kiitän teitä ihan yleisesti. Eli kiitos niin maan perkeleesti Ikuru, Miharu, Amor, Koichan, NeeSama, chiyuu, Altesse ja Tsuki! Ette oikeasti tiedä, millainen... hyväntuulinen olo mulle tuli noiden teidän kommenttien lukemisen jälkeen. Mä olin ensin ihan sitä mieltä, että tämä ei saa hyvää vastaanottoa, koska tämä oli mun mielestä liian nopeatempoinen. Kuitenkin hämmennyin, kun tämä sai näinkin paljon kommentteja.

Mutta oikeasti, kiitos teille kaikille. Ehkäpä mä jatkan tätä kirjoittamista vielä pitkään, jos saan tulevaisuudessakin tuonkaltaisia kommentteja. Ne oli piristäviä, kiitos hitoikseen. Erityiskiitos kuitenkin kuuluu Amorille, koska sun kommenttis oli niin loistava. Kiitos, et tiedäkään miten paljon noi kaikki sanat merkkas mulle.

Kiitos paljon kaikille ~ ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-15